csak egy szösszenet

A tegnapi nap maradék része a szokásoknak megfelelően zajlott.
De gyártottam szórólapokat,hogy extra munkét keresek , és bedobáltam jó pár házba. Idáig semmi reakció nem volt. :(
Utánna meg elmentem futni. Elhatároztam, hogy minden nap fogok 15-20 percet.
Vacsorára megint rákot csinált az Anne, de most megmondta neki, hogy nem szeretnék enni.
Itt van kettő kép a Chloéról. Ezek még szombaton készültek mikor Summer Fair volt az iskolájában.

Vélemények??

Jah meg vettem magamnak füvet. És most azt növesztem. :D Már szép nagy. Arról is van 2 kép. Kb 2 hét alatt nőtt meg ekkorára.


Amugy a mai napom eddig nem telik izgalmasan. Reggel kitakarítottam, meg kimostam az Anne ágyneműjét. Délután megyünk a kislánnyal a mekibe, mielőtt felszedjük az Annet. Utánna meg viszem őket a Brownies-re (ez az a cserkész képzés szerű izé). Ma fogja a Chloe letenni a Promise-át . Itt ha jól tudom akkor hűséget fogad. Elvileg. De majd ma kiderül.
Jah megint új a háttérképem. Ez:

Tegnap valamit mutattam a Chloenak a gépemen és meglátta a hátteret. Erre megszólalt:

-That's Bee (Bumblebee) !! Do you like him?
(Ez Ürdongó! Szereted őt? )

Mondtam neki, hogy aham. Azt mondta, hogy nekik is meg van dvdn. Meg a tvben szokott lenne rajzfilmben is. És mondta, hogy majd megmutatja. Nagyon aranyos volt.
0 Responses

Megjegyzés küldése