Paultons Park :D

Előre szólók, ez egy hosszú bejegyzés lesz , sok-sok képpel (ha rákattintasz a képekre, akkor meg tudod nézni nagyobban) . Remélhetőleg :D

Ma is 6.15kor keltem fel. Meglepetésem re 30kor még nem volt a nappaliban senki. Előszőr azt hittem, hogy nem megy ma dolgozni az Anne, csak elfelejtett szólni. De pár percel utánnam már ő is lent volt. Mondta hogy eggyel későbbi vonattal megy dolgozni, mivel este sokáig fent voltak és fáradt a Chloe. Szóval így csak 7 órakkor indultunk el. Miután kiraktuk , a Chloeval megnéztünk pár mesét a tvben, aztán elmentünk 2 szer is sétálni.
Csináltam pár képet a Chloe érméről, meg az oklevélről.



Negyed 10körül összepakoltam a törölközőket, meg a naptejet, mivel mentünk a Paultons Parkba. Igaz előtte még elmentük tankolni.
Hát kezdetnek eltévedtünk :D Behalt a GPS (nem találta a jelet), így szerencsésen máshol kanyarodtunk le. De kb 5 pec után visszajött a jel és útbaigazított minket.
Hát most vezettem előszőr autópályán. Volt 2-3-4 sávos része is. De nem volt annyira vészes :D Amugy a park tőlünk 52 km-re van. Olyan 3/4 11re meg is érkeztünk.


Mivel van az Anne-nak és a Chloenak éves!! bérlete, így én használhattam az anyukáét. Szerencsére nem nézték rajta a fényképet, így beengedtek. Jah amúgy egy jegy olyan 17-20 font egész napra, és bármennyiszer felülhetsz a játékokra.
Előszőr a Chloe elment valamilyen fókás "vasút " szerű dologra.




Ezután felültünk egy óriási lánchintára. Ami nem csak egyszerűen körbe ment, hanem még himbálózott is :D


Ezután elmentünk Kobrához. Itt kellett egész nap a legtöbbet várnunk. 10 percet. Ez egy hullámvasút, és nagyon jó. Igaz nem megy annyira magasra, de azért eléggé gyorsan megy. Csináltam videót is, nézzétek meg. Az első vagonban ültünk, mivel a Chloe oda akart.





Miután ezzel végeztünk, elmentünk az Edge-re. Hát ez egy olyan valami, ami egy hullámos pályán megy. A pálya mind két vége az égfelé áll. És van egy nagy kör alaku része, és az még ráadásként körbe is megy. De nem is akár hogyan :D Mivel a Chloe már járatos ebben ezért, tudta hová kell ülnünk hogy mi legyünk mindig a legfelül. :D Mivel ez nagyon tetszett a nap folyamán még vissza jöttünk ide, még 2szer. De a 3. olyan volt, hogy megkérdeztünk a kezelő srácot, hogy maradhatnánk egy egyből még 1 meneten. Így nem kellett sorba állnunk.





Miután itt végeztünk elmentünk a Water Kingdom-be (Vizi birodalom). Hát ez egy új dolog. El van kerítve egynagy terület, és minden féle alakú csövekből, pálmafákból, hordókból jön ki a víz. Ez főleg a mai 30 !! fokban nagyon jó volt. A Chloe egész idő alatt be akart rángatni a víz alá, de mondtam neki, hogy nem.

Miután itt végeztünk megebédeltünk. Mindketten sajtburgert ettünk. Nah a fizetéssel is problémák adódtak. Mivel nem fogadtak el bankkártyát. Így ki kellett mennem a főbejárathoz, és onnan tudtam a kártyáról pénzt levenni.
Miután megebédeltünk, elmentünk egy vízi csúszdára. Ilyen ha jól emlékszem a Pesti vidámparkan is van. Be kellett ülnünk egy csúnakba, és felmentünk jó magasra és onnan jöttünk le nagysebességgel. Hát mind kétszer akkorát csobbantunk. Szerncsére a táskát itt is kint lehetett hagyni, így nem lett az vizes. :D



Ezután visszafelé jövet, a Chloe ráült egy sárkány vasút szerűségre. Ez is nagyon gyorsan ment. Előszőr előre, aztán meg hátra.


Miközben mentünk át a park másik felébe, láttunk egy fekete gránit (asszem) Földet. Ami forgott, de ha mi pl elkeztük tolni balra, akkor abba az irányba forgott tovább. Hát Magyarország konkrétan nem volt jelölve, de Európát le fényképeztem.


Ezután elmentünk a Rocking Ship-hez. Hát ez egy nagy hajó, ami egy íves alakú pályán megy fel és le, de közben még pörög is. Nem voltunk benne nagyon sokan, kb ha 6-7en. Miután lejárt a menet idő, nem tudtunk kiszállni. Valami elromlott :D Mondta is valaki előttünk, hogy mi most itt alszunk :D De aztán a kezelő srác csinált valamit 10 perc alatt , így kiszabadultunk.



Kép a megmentőnkről, amúgy Matt-nek hívják :D Vélemény ??? Szerintem helyes, bár a Parkban dolgozó srácok többsége az volt :P



A következő dolog amire felültünk az a szabadesést szimulálta. Ha jól tudom ilyen is volt/van a Pesti vidámparkban. Erről is csináltam egy videót:



Miután végeztünk, találtam egy kifutó pályát ahol teknősbékák voltak. Írtó nagyok :D Egyből eszembe jutott, hogy az enyém elveszett. :S

A következő amir elültünk egy hajó volt megint. De ez csak himbálózott. Nem volt nagyon érdekes. De azért tudtak sikítani a gyerekek. :D





Ezután elmentünk megnézni a pingvineket. Szokott a parkban pingvin show lenni, de csak 15.30ig, mi meg 16.10 körül voltunk ott, így azt lekéstük. Csak azt láttuk, ahogy úszkálnak a pingvinek.
Az utolsó dolog amire felültünk, egy traktor volt. Mint kiderül, a kislány még nem látott igazi mezőgazdasági traktort, így ez neki élmény volt. Itt körbementünk egy mezőgazdasági területet szimbolizáló helyen. Volt paradicsom, paprika, eper, mindenféle növény ami nálunk otthon (Mo-n) a kertek többségében megtalálható.

A parkból 4óra 7 perckor indultunk el, és 50re már itthon is voltunk. A kislány a kocsiban elaludt, örültem is neki, mivel azt hittem, hogy akkor nem akar sétálni menni. De ahogy felébredt egyből kérdezte, hogy megyünk sétálni. Így hát mentünk.
Fürdés előtt vettem észre, hogy megint lebarnultam. A kezemen megint rikító fehér a gyűrűm és az órám helye. Meg persze a hátam, ahol poló volt.
0 Responses

Megjegyzés küldése