Végre megint péntek van. :) Holnap találkozok a Gabival.
Nah de előszőr is a hetemről.
Hát nagyjából nem történt semmi érdekes. Szerdán volt a Chloenak a Brownies-os "tagságba vétele". Nem tudom konkréten mi volt ott mivel nem mentem el, csak kölcsönadtam az Anne-k a fényképezőmet.
Itt a kép:

Csütörtökön itthon dolgozott az anyuka, így tovább tudtam aludni. Én vittem meg hoztam a Chloet a suliba-ból. Jah meg a délután tap (asszem a sztepp tánc angol neve) edzésre is én vittem. Óra után felszedtük a két amerikai kislányt is. Olyan fél6körül jött a Kit (amerika lányok anyja) és mentek együtt vacsorázni. Engem nem vittem , de nem is baj. Fogalmam sincsen, hogy mikorra értek haza mivel én 3/4 9kor elmentem lefeküdni és ők még nem voltak itthon. DE este 10kor bejött az anyuka, és mondta hogy pénteken itthon fog dolgozni szóval megint aludhatok tovább.
A péten egy igazán hosszú nap volt. Itthon volt a Chloe. Rengeteget sétáltunk. Előszőr el a boltba meg vissza , 30-30 perc séta kb. Aztán elmentünk a jégpályára, ott elkorcsolyáztunk kb 2 órán keresztűl. Aztán haza jöttünk. Nem ültem 10 percet, már mondta a gyerek, hogy unatkozik. Így megint mentünk sétálni. De most összeszedtük a szomszédból a 2 éves kislányt és vele mentünk a játszótérre. Nah az még élmény volt. 1óra séta oda és kb annyi vissza. Miután visszaértünk tudtam ülni 15 percet, aztán megint útra keltünk. Most csak ketten a Chloeval. Ő rollerezett én meg sétáltam.
Most itt ülök az ágyamon és örülök , hogy végre szombat lesz.
Vasárnap találkozok a másik Gabival, Londonban. Ő lehozza a cuccaimat Manchesterből.
Pont ma nézelődtem a szekrényemben. És egyetlen pólót láttam ami magyar. A többit mind itt kint vettem. Igaz olcsó boltban :D a többséget, de azért már van jó pár Zara darabom is. Még mindíg olcsóbb mint otthon.
Jah a multkori Chevy Camaronak megnéztem mennyi az ára. Hát ami a film elején volt a régi az olyan 3000 fonttól lehet kapni , és az elég jól is néz ki, és működik is.
Az új pedig 27 000 font. Jah és majd fognak gyártani "simát", meg olyat is ami direkt Transformerszes külön kiadás. Rajta lesz a felniken, kormányon a logó, meg még pár dolog. Hát ha nyernek a lotton (a főnyereményt, ami most a sima lotton 7 millió FONT ( kb 2,2 milliárd FT) , az EuroMillions-on pedig 12 millió FONT (kb 4 milliárd FT) .
Pont ma néztem a naptárat, és mint kiderült 2 héten keresztül leszek csak egyedül napközben a Chloeval. Az annyira nem sok. Legalább is nem tűnik annak.
0 Responses

Megjegyzés küldése