Nah 1 hét megint letelt. Végülis eléggé laza volt :) Nem gondoltam volna ezt még a hét elején.
Főleg ugy hogy a Chloe talált új barátokat, és így én csak az utcán a padkán üldögeltem és felügyeltem, hogy mikor jön autó .
Egyik délután a gyerekek kriketteztek az utcán. Hát eléggé érdekes sport , a lényegét még nem értettem meg.




Csütörtökön elmentünk a Paultons Parkba. De jó is volt. Igaz néha esett az eső, de nem volt vészes. Megint simán be engedted az anyuka bérletével. Jó sok mindenre is fel ültünk. Mivel 5.35re vissza kellett érnünk, ezért fél5 után indultunk vissza.
Rájöttem, hogy nem a kedvenceim az autópályák. Főleg azok amik alapból 3-4 sávosak és meg balról bejön 2-3 plusszban. :( De végül is haza értünk , és még egy párszor lemegyük, tuti hozzá fogok szokni.
Pénteken itthon dolgozott az anyuka így laza nap volt.
Ma jó sokáig aludtam, olyan 10 körül keltem fel, végre :D Lementem köszönni, aztán mentem is be a központba. Előszőr a postára mentem, de ott kiidegeltek kicsit. A posta tele volt, és mire sorra kerültem volna, jött egy nő, hogy menjek az automatához ott is tudok bélyeget venni. Hát ott előszőr nem fogadta el a 20 pennyt, aztán az 5öst, jött egy másik nő , ő mondta hogy hoz aprót. Kb 5 perc várakozás után sem ment el, mivel vmi ismerősével beszélt, ennyi idő alatt a gép ki is adta z addig bedobott pénzemet, így fogtam eljöttem. Délután viszont visszamentem, akkor már nem volt seki, így feltudtam adni a levelet.
Amugy csak a primarkban voltam vásárolni, vettem pár ajándékot. :) Meg bementem az iceland-be és vettem ebédet meg fagyit.
Jah a multkor elmentem és elköltöttem jó sok pénzt, vettem magamak egy gyűrűt. Hát szerintem szép, fehér és gyémántok vannak benne és egy kis virágra hasonlít. :D Nah , végülis nem volt drága (2 font) , és nem is gyémántos, de azért sztem eléggé jól néz ki.


Ma sélután elment a család , le a nagypapához. Elvileg a Chloe ott fog aludni egész jövőhét szombatig. Hát nagyon remélem, mivel akkor lenne egy írtó laza hetem. De majd kiderül.

Jah az anyuka vett új laptopot. 350 font volt, és nagyon szuper :) Otthon tuti drágább .

1 Response
  1. Névtelen Says:

    Hey!!!!

    Mi ujsag Basingstokeba??? Akkor talizunk Londonban vagy sem?? Nem irtal vissza facebook0n..!!!!
    melcsi


Megjegyzés küldése