rendőrök, orvosok, Helen és a többi...

Előszőr is: már csak 8 nap és otthon vagyok :) Juppi.
Vasárnap nagyon egészségesen cselekedtem. Mivel spórolni akartam ezért be sétáltam a városba és vissza. Ez kb 13-14 km. Előszőr elmentem az egyik parkba, mivel légballon fesztivál volt. Nekem tetszett. 1 óriási ballon volt, de sok ugrálóvár a gyerekeknek, meg sok kaja-pia sátor, jah és a tér közepén éppen egy férfi volt, aki az idomított sasát mutatta.



Utánna bementem, a mall-ba és vettem kaját. Vettem 1 kg "mcdonalds" féle fagyasztott krumplit, meg 4 csirke fasírtot, meg 1 doboz fagyit.
Ezután vissza sétáltam. Jah még befele menet elmentem egy fürdőszoba bolt előtt, és volt egy srác aki éppen a targoncával pakolászta a dolgokat. Már mielőtt láttam volna halottam, hogy dudál valakinek. De mikor meg látott, akkor megint dudált meg integetett nekem. :)
Az anyuka este 9re ért vissza, a kislány nélkül.Kezdtem örülni, hogy szuper hetem lesz. Hát 5 perccel később csörgött a telefon. Haza akart jönni a gyerek.... Hát ennyit a szuper hetemről. Nagypapa haza hozta, olyan 11re értek haza.
A hetem eddig eléggé nyugisan telett. A kislány szerencsre eljátszik a barátjaival, így én csak ülök a padkán és kiabálaok, ha autó jön. Végül is eléggé jó munka az is :D
Ma éppen szerda van, és az anyuka londonba ment vacsorázni. A kislány velem van már du 5 óta. :S Majd olyan fél11 körül szedjük fel az anyukát az állomáson. ....
Hát élmény lesz holnap reggel 6kor kelni. De nem lényeg. Kibírom... És aztán szombaton irány london megint. Jupppíííí.
Jah kiderült, hogy már 3 rendőr lakik az utcába. Ugye a Theo és Maisy anyja-apja rendőr, és a Phil is (ő a szembe szomszéd). Jah meg van egy orvos is , ő a Chlaire (Phil felesége). Még valami. A Holly nagyon aranyos, nem tudja kimondani a Dylan (fiu név) nevét, ezért Helenezi :D Hát édes....
0 Responses

Megjegyzés küldése