london, winchester, laza hét......

Megint el tellett egy hét úgy hogy nem írtam semmit. De most összefoglalom. :)
Múlthéten csütörtökön itt aludta a Chloe egyik barátnője, így pénteken sokáig lehetett aludni. A napom eléggé laza volt, mivel az anyuka it itthon volt, így ő vitte minden felé a gyerkőcöket.
Szombaton reggel jött a Gabi és mentünk fel Londonba. Szerencsére az idő szuper volt. Legközelebb majd csak szeptemberben megyünk fel. Megint kisétáltunk magunkat. Elmentünk a British Múzeumba. Hát ha komolyabban körbe akarunk nézni akkor nem lenne elé 2-3 nap. Hatalmas múzeum, és persze nem kellett belépőt fizetni.Helyette minden sarkon kis urnák voltak és abba lehetett pénz dobni. Volt jó pár 5-10 fontos és rengeteg USA dollár és kínai/japán pénz. A múzeum nagyon szép. Különböző termek vannak a korszakoknak. Láttunk jó pár múmiát, meg ókori pénzt, Egyiptomból hieroglifákat, görög vázákat...... Szóval azokat a dolgokat láttuk amik a történelem könyvekben vannak képek. És hihetetlenül szép volt minden.
Ezután elmentünk az Oxford street-re vásárolni. Rájöttünk, hogy hiába nagyobb ott a primark de nem olyan jó. Mindig tele van, és nem lehet átlátni a boltot. Találtam magamnak egy tök szép ruhát az 5 fontos dolgoknál, de mire a pénztárhoz kerültem már 11 lett. Meg is mondtam a pénztárosnak hogy én az 5 fontos polcról szedtem le, erre elment és kb 5 perc múlva vissza jött h tényleg. Még jó hogy szóltam. :) Bementünk jó pár londoni szuvenír shopba. Ott is vettem pár ajándékot (amiket most nem nevezhetek meg). Ezek után vissza sétáltunk az állomásra , és jöttünk haza.
A vasárnapi napomra egyáltalán nem terveztem semmit, vagyis annyi lett volna h elmegyek veszek valami kaját. De változott a program. Mivel amikor felkeltem olyan 10körül láttam, hogy hívott a Gabi. Gyorsan msnen vissza írtam neki. És mondta hogy nem lenne e kedvem lemenni velük Winchesterbe. Hát volt kemény 30percem összekészülni. De sikerült. :D A vonatjegy 4.50 volt, és 15 perc alatt le is értem Winchesterbe. A Gabiék még nem voltak az állomáson, mivel nem találták. De kb 10 perc után megjöttek. Megismerkedtem egy új magyarral, Rolanddal. Ő abban a faluban dolgozik ahol a Gabi lakik. Hát a nap folyamán rengeteget sétáltunk, meg nevettünk. Először is azon, hogy mondtam a Gabinak hogy majd küldje át a képeit. Erre a Roland mindig mondta hogy majd a Gabi átküldi, nekünk nem kell fényképeznünk. Megnéztük a Winchesteri katedrálist (???) , szép nagy de nem mentünk be mivel fizetni kellett volna. Mikor elfáradtunk lefeküdtünk a katedrális parkjába (a sírkövek közé.....), de mindenki ott feküdt és nem zavarta őket. Itt jött a sokadik vicces dolog. Kb 5 percenként költözünk. Egyszer nem volt jó a nap, aztán a árnyék aztán a pad........A végén lefeküdtünk a fűbe, jól össze is martak a hangyák. Mivel éhesek voltunk bementünk a helyi mekibe. Mivel a happy meal volt a legolcsóbb ezét azt vettünk. Jött is a csávó, hogy mit szeretnénk, mondtam is neki angolul. Mikor mondta h mennyi lesz (4.50) mondtam a Gabinak magyarul h tényleg annyi. Erre megszólalt a csávó, hogy egyszerűbb lett volna magyarul mondani :D Hát mivel nem olvastam le egyből a nevét (István) így nem tudhattam hogy magyar. De aztán volt egy nő is (Valéria) ő is magyar volt, de ő nem szólalt meg, de nagyon furán mondta a thank you-t és a bye-t. Ha jól emlékszem akkor a fél6os vonattal jöttem haza. Itthon még nem volt senki.
A hetem nagyon laza. Már unatkozok.. Kislány reggel 9től fél6ig táborban, így egyedül vagyok 5ig. És már sokszor nem tudom mit csináljak. Héten bementem 2szer a központba, vettem jó pár csokoládét az 1 fontos boltba és még 3 felsőt.
A bőröndömet már összepakoltam. Szombaton majd a 11.07es busszal megyek be az állomásra, onnan még a 11.41es vonattal a Gatwick reptérre.
Szerintem majd legközelebb csak szeptember 1 után fogok írni (akkor jövök vissza) . De ha meglesznek azok a képek amiket a Gabi készített a hétvégén akkor azokat majd belinkelem. Mindenkinek szép nyár véget. .....

Addig is pár kép:


Londoni szombat

British Múzeum bejárata
Pénzes urnák sok-sok pénzzel (2db magyar pénz is van, aki megtalálja írja meg!!)
Egyiptomi hieroglifák
Ebbe temették a fáraókat
Szkarabeusz bogár
Már rászáradt a bőr is...
Fáraó szarkofágja (aranyból)
Múmia.....
Görög építmény

Fáraó szobra


Winchesteri vasárnap:



Ház Winchesterben

Szintén
Harry Potter feeling
Napozás a sírkövek között
Katedrális
0 Responses

Megjegyzés küldése