"who I'm supposed to be?"

Hát a héten egyáltalán nem történt semmi érdekes.
Csak a szokásos dolgok. Korán kelés, aztán anyuka kivitele a vasútállomásra, aztán a kislány elvietele a suliba. Utánna délután 3ig semmit tevés :D És ez után meg a különböző külön órákra járkálás a kislánnyal.
Jah már vagy 3 hete mindíg papucsban vezetek, mivel hiper-szuper jó idő van. De a héten valamiért egyszer cipőben mentem, tök furcsa volt . Jah meg arra is rájöttem, ha én vezetek akkor nem látom a tájat. Mentünk valahová az anyukával és feltűnt egy bolt táblája az út mellett. Eddig egyszer nem vettem észre.
A hétvégén nem fogok semmit csinálni nagyon. Jah de: sokáig fogok aludni!! Vasárnap meg megyünk a templomba, mivel a Chloenak lesz a Baptista "felavatása" . Majd veszek neki valamit, de még nem tudom, hogy mit.
Amugy a héten voltam a Primarkban, és vettem 1 szoknyát, és 1 rövidgatyát. Mivel annyira meleg volt, és csak halász nadrágom volt itt.
Hát így kb ennyi történt a héten.
Jah még annyi, mivel sokat vezetek mindig rádiót hallgatok. És vana Heart adó, és azon amióta meghalt a Jackson egy csomó számát, már eléggé sokat ismerek.
A kérdésre a választ még nem tudom 100%osan.
0 Responses

Megjegyzés küldése