Hát nem is tudom hogy kezdjem. Minden olyan jó volt.
Vaásnap be mentem a központba vettem egy csizmát :) Mivel nagyon tetszett. Kíváncsi leszek, hogy az otthoniak mit szólnak majd hozzá. Mivel ahogy olvastam fűrumokon mindenki (rengeteg ember) gusztustalannak tartja. Khm....

Képek a csizmáról:



 







Jajj itt egy videóm a hétvégéről:




De a nap híre még sem a csizma volt, hanem  ami ezután történt. Tök nyugodtan ültem a szobámban és olvastam. Mikor az anyuka szólt. Hát nem erre a mondatára számítottam. Közölte, hogy nem kell visszajönnöm januárban. Hát csak "egészen kicsit" lepődtem meg. Kinyögtem neki egy 'ok'-t azt ő elment, én meg ajtót becsuk és kb fél óráig csak bámultam ki a fejemből.
Ez olyan színten váartlanul ért, hogy teljesen meglepőftem. Sose volt egy rossz szava sem hozzám , egszer sem mondta h valamt rosszul csinálok. Gyerek sem panaszkodott.
Hát nagy bánatomban meg is ettem 1,5 doboz karácsonyra szánt after eight-et. Ez a szám teljesen tükrözi a hangulatom.
Az alvás sem volt valami kellemes, kb óránként felébredtem.
De az álmom sem volt semmi :S
Dunaújvárosban voltam épp mentem be a suliba. De bementem egy Costa kávézóba (ilyen nincs is otthon) egy kávéért. Azt egyszer még magyarul beszéltem, utánna meg már angolul. Hmm.... Érdekes álom volt az biztos.

Hát még nem tudom mi lesz. Annyi biztos, hogy dec 18án haza megyek, és valószínűleg nem jövök vissza. Majd csak később valamikor.

" ...barmit csinalsz az eletedben, az jelentektelen lesz, megis nagyon fontos, hogy megtedd...
... soha nem tudhatod...
... hogy mi az eleted igazi ertelme...
... nem is kell tudnod...
... csak tudd, hogy van valami ertelme az eletednek.
... minden eletnek van ertelme... akar szaz evig tart, akar szaz masodpercig. Minden
eletnek.
... es minden halal... 
.......a maga modjan megvaltoztatja a vilagot.
Gandhi tudta. Tudta, hogy az o elete jelent valamit valakinek, valahol, valahogyan.
Azt is tudta olyan bizonyossaggal, amit soha nem is tudhatott, hogy amit tud...
Tudta, hogy az eletet sokkal fontosabb lenne elvezni, mint az ertelmen gondolkodni.
en is tudom.
Nem tudhatod...
Ne is vedd biztosra...
De ne is vedd tul komolyan...
Ne halaszd el, amire vagysz...
Ne hagyj magad mogott felreerteseket...
Legyen biztos, hogy azok, akiket szeretsz, tudjak...
Legyen biztos, hogy tudjak, mit erzel...
Mert kulonben...
... vege lehet. "
11 Responses
  1. Aggie Says:

    Hát azta :O
    Én is meglepődtem, nem is kicsit, szal gondolom te mit érezhettél... :S
    És nem volt semmi előjele ennek a dolognak?
    Nah, azért ne légy elkenődve, fel a fejjel :)
    Ezért a csimmáért én sem rajongok, de fogok ilyet venni bentre, mert lefagy a lábam és melegnek néz ki. :)


  2. renkovic Says:

    naaaaa neeeeeee
    ezt így hatalmas nagy csupa nyomtatott vastag betűkkel tagoltan tátott szájjal mondtam
    a mai napom nekem se volt piskóta
    kb kaptam második felszólítást egyetemtől h pápá ha nem regelek... szal kb gyomorgörcs.ma én nem alszok...:S
    de mondok vmit
    tudunk otthon találkozni ;)
    fel a fejjel
    midnen okkal történik
    most ezt itt "el kell hagynod" hogy legyen helye egy sokkal sokkal sokkal sokkal de szebbnek és jobbnak
    ;)


  3. renkovic Says:

    ja, nekem iylen csizsmám van, cska világosbarnába
    aaaaaawh
    ági minnyá leszól' tucatszorra
    :P

    amúgy nem voltál rossz semmiben sztem vagy vétettél ellenük
    gondold azt h nagy a láyn és nem kell h au pairje legyen
    ennyi
    de azért egy indoklás érdekelne az anyukától ...
    az azért tisztességes lenne


  4. G. Says:

    nem baj h leszol a csizma miatt :) otthon ugy is kb ufónak fognak nézni benne, meg még jó pár angliai ruhámban :D főleg a mi kis városunkban :)

    hát a kirugás tényén már nagyjából túl tettem magam. de a tegnapi és a mai nap katasztrófa volt. ha ez lesz holnap is akkor én péntektől magyar levegőt fogok színi. nem bírom idegekkel.
    hát a gyereknek muszáj au pair, mivel az anyuka h-cs londonban van reggel 7től este fél6ig. és a gyerek nem tud semmit csinálni egyedül. kezdve a cipő felhúzástól az iskolába menésig.
    amugy azt beszéltem pár ismerősömmel h asszem tom mi volt a baj. az h a gyerek nagyon megszeretett. az anyuka kb 3-4 hete mondta h legyek vele kevesebbet, mivel ő is akar vele lenni. ezt megértettm és mindig miután haza hoztuk én feljöttem a szobámba, de a gyerek 90%ban utánnam jött h játszani v tvzni akar velem és nem az anyjával lenni.
    szóval én ezt valószínüsítem, megelégelte az anyuka h engem jobban szeret. hát bár 7 hónap alatt jó hiogy megszeretett.....


  5. Névtelen Says:

    Vagy valszeg azért mondta, legyél vele kevesebbet, mert már akkor tudta, hogy el fog küldeni...


  6. G. Says:

    hát nem tudom mivel ez kb október közepén volt. és akörül vettem meg a jegyemet haza és vissza. szóval nem tudom.
    de az eégszben az a legérdekesebb h semmi de semmi előjele nem volt :(


  7. Melinda Says:

    szia,
    es akkor most mi lesz??? :O :( uj csalad itt angliaban megint??
    melinda


  8. G. Says:

    hát most haza megyek, és nem lesz új család.
    be szeretném fejezni a sulit, és majd utánna meglátom hogy mi lesz.


  9. Névtelen Says:

    Szia Gabi!
    Ez egy elég nagy bunkóság volt az anyukától, én a helyedben biztos eléállnék, és kérnék valami magyarázatot! Ha pedig valóban azért kar elküldeni, mert a lánya túlságosan megszeretett, akkor ennél rosszabb anyát még nem is láttam - ő sincs a gyerekkel eleget, és ahogy megszokja a gyerek az au-apirt, elküldeni emiatt? pff.. Viszont ne add fel, Melindával tudunk segíteni új családot keresni - én neten találtam..Esetleg közelebb hozzánk, Oxfordshire-ben? Bizti tetszene, rengeteg szép hely van itt :) puszi: Zsófi Banburyből


  10. G. Says:

    Sziasztok!
    Hát ma megkérdeztem, és tudjátok mi volt a válasz?
    "Sokat voltál itt (7hónapot), és most keresek valaki mást" Milyen válasz ez már???
    Ez sztem burkoltan az h a gyerek megszeretett és ez nem tetszik neki.
    De sztem a gyerek nem tudja h megyek haza. Ma benézett a szobámba, és kérdezte h miért vannak bőröndök. Hát mondtam neki h kicsit rendet rakok, nem akartam h tőlem tudja meg h pénteken már megyek haza.
    Amugy ma tök normális volt, mint kiderült tegnap azért volt "bunkó" mivel a suliban nincsen barátja is rajtam töltöte ki az ideget. De ma bocsánatot kért. És mondta h szeret.
    Köszi, hogy segíteni akarsz. Én is eddig neten találtam mindegyiket. májusban 3 nap alatt lett új családom :)
    De most nem akarok újat. Haza megyek befejezem a sulit, és majd esetleg utánna visszajövök. :)


  11. renkovic Says:

    na igen télleg az a 7 hónap az egy emberöltőnyi idő
    hát megértem (!)
    pffff
    ja.am nem akarja h hozzádszokjon túlságosan.főleg így h szeret...
    na am Carter se tudja még h nem jövök vissza énse hanem más lesz...de basszus...énse én akarom megmodnani neki, az milyenmá...hogy közöljem blabla...szülőknek kéne.de mikor fogják? majd kb egy nappal utazásom előtt? jó...mindegy.ez meg nagyon nem ide való már...
    de am én vhol örülök h úgy döntesz h akkor nem jössz vissza rögtön januárban hanem befejezed a sulidat (mert én is ezt csinálom majd) meg utána szerintem én franciaországot vagy vmi szláv helyet célzok meg...
    lehet nem is angliában van a te helyed....
    töksokmindenhogyan lehet ezt értelmezni
    persze nem is kell túlbonyolítani
    ...
    a legjobb még mindig h otthon találkozhatunk ;)


Megjegyzés küldése