Már nem vagyok szomorú, bár eddig sem voltam az -annyira. Mivel ugy is lesz majd valami, és minden okkal történik.
A hétfő keddem nagyon sz@r volt. De túl éltem. A szerda tűrhető volt, kislány is aranyos volt.
Szerintem nem is tudja, hogy haza megyek. Mivel ma is bejött a szobámba, és látta a bőröndöket. És megkérdezte h minek vannak ott. Aztán nem akartam neki megmondani az igazat, így jjött a kegyes hazugság " csakrendet rakok, elő szedem a téli ruháimat".

Most írok egy rövid szösszenetet az elmúlt 1 évemről.

Tavaly decemberben mikor kijöttem, nem is gondoltam arra hogy ennyire mozgalmas napjaim lesznek. Előszőr ugye Manchesterben - mellett laktam. Ott voltam 1 napja, és már jött is egy madagaszkári lány idegenvezetést tartani. Még tisztán emlékszek az első beszélgetésünkre. Ő mondta mondta mondta én meg csak "yeh" vagy "ahham" vagy "ok" -ztam. Tisztára szerencsétlennek ééreztem magam. De megnyugtatott, hogy neizguljak ő is így kezte, és majd belejövök és bátrabb leszek.
Nagyon jó napokat-hónapokat tölttöttem ott. Eljutottam svédországba a családdal, magamtól elmentem Liverpoolba és Manchesterbe a stadionokba. Meccset sajnos nem láttam , pedig jó lett volna.
Megismerkedtem jó pár magyarral is a környéken (Tünde, Gabi, Hugi....) Nagyon örültem, hogy ők ott vannak. Jó volt néha néha magyarul is beszélni. Ha tudtunk összehártunk, moziztunk vagy csak bulizni mentünk.
Mikor költöznöm kellett számíthattam rájuk. Tündinél otthagytam a cuccaim felét, a Gabinál meg ott aludtam mikor visszajöttem. Köszi csajok!!
Mikor új családot kerestem előszőr feltétel volt, hogy ott legyen Manchester körül, mivel nem akartam teljesen új helyre menni. De aztán még is leköltöztem London mellé. Itt is felejthetetlen 7 hónapon vagyok túl.
Itt is rengeteg magyar ismerősöm lett, ahogy teltek a hetek egyre több. (Gabi, Magdi, Írén, ....) és persze "angolok" (Martina, Odry......). Velük is össze-össze jártam. Voltunk együtt Londonban, Winchesterben, Southamptonban és még sok helyen.
Jó párszor én egyedül is felmentem Londonba. Mivel hatalmas város, és mindig lehet újat látni benne.
Együtt jártunk vásárolni, mozizni (otthon nem voltam ennyiszer moziban, mint itt 1 év alatt), suliba, kávézni és még jó sok felé.
Hiányozni fog nagyon........
Ma  este 10ig dolgoztam , mivel az anyuka céges karácsonyi partin volt.
Mikor haza jött mondta h kivisz reggel az állomásra, szóval 8kor indulunk. És megkaptam a fizetésem is, és kifizette az elkővetkező 2 hete is :D Hát ez pénzügyileg jó, csak ez is azt bizonyítja h meg akart szabadulni tőlem.


Hogy miért szerettem itt lenni?
  •   teljesen más az életvitel mint otthon (jó a kaják azok nem nagyon tetszettek a kezdet kezdetén, de már megszoktam)
  •   nyugodtak az emberek (vezetés, nem sietnek sehová)
  •  szabadnak éreztem magam (oda és akkor mentem amikor akartam /vagyis mikor nem kellett dolgoznom/ )
  •   sok új barát miatt

Mi fog hiányozni?
  •  MINDEN!!!
  •  Barátok akiket itt megismertem (skypeon , msnen tvábbra is elérhető leszek)
  •   nagyon jó heti fizetés ( piszokul kevés munkáért)
  •  heti többször a Primark, Poundland   meglátogatása (mikor fogok én otton hetente ruhát venni, és főleg ennyire olcsón ? a legdrágább amit vettem egy Zara kabát volt 10 fontért, de az is netről lett véve. a legdrágább bolti dolog a multhéten vett csizma volt 8 fontért. )
  •   vezetés
  •  Londoni kiruccanások


Nem bántam meg semmit, és azt sem bánom már hogy idő előtt kell haza mennem. Mivel mint már mondtam mindennek oka van. Lehet h otthon megnyerem a lottó 5öst :D
Terveim között szerepel befejzni a fősulit, mivel otthon a papí számít és nem a tudás. Szóval lehet h nyelvvizsgázni is elmegyek előbb utóbb. Azt ha elvégeztem a sulit (vélhetően max 1,5 év) akkor lehet megint neki vágok a nagyvilágnak.

Majd még szombaton- vasárnap írok utoljára, és ha lesz elég időm akkor összehozok egy rövid videót is.

Jah és köszönöm a lelkes olvasást! Nagyon jól este a kommentjeitek!!!   






Thank you everything all of you!  And have a good time in England or wherever you are.


Gabriella
 xxx


4 Responses
  1. Aggie Says:

    Nos, remélem megtalálod a számításodat és sikerül befejezni a sulit! Gondolom most vegyes érzésekkel vagy tele... :S
    Szóval akkor már otthon vagy? Remélem jó utad volt. Ha ennyi mindent összevásároltál, hogy tudtál haza cuccolni? :)
    Azért majd jó lenne hallani rólad, mi lett veled meg ilyesmik...
    Addig is vigyázz magadra és sok sikert a továbbiakhoz!
    :*


  2. renkovic Says:

    igenigen
    kérünk nyitni rendes(értsd mo-i) blogot amit ugyanígy követhetünk
    amúgy könnybelábadt a szemem a bejegyzést olvasása közben
    :$
    hajrá hajrá


  3. Amélie Says:

    Huh, ilyenkor jövök rá, hogy kár, hogy sohasem kommenteltem semmit sem, hiába szeretted volna, pedig hónapok óta rendszeresen olvastam a blogodat. Hiányozni fognak a bejegyzéseid. :(
    Én is szívesen olvasnék a továbbiakról valamit. :)


  4. Névtelen Says:

    Én is olvastam mindig a blogod és tök kivagyok, hogy megint "menned kell" De tényleg minden okkal történik, és csak hasznodra fog válni, ha befejezed az iskolát is :) Még emlékszem a legutóbbi költözésedre Wilmslowból. Látod, sokkal jobb helyed volt a másik családnál, de ez is véget ért. Remélem sikerül a sulit befejezned, meg hidd el itthon sem lesz annyira rossz azért, én már ugye 3 hónapja itthon vagyok, és nem bánom azért, hogy hazajöttem, holott néha iszonyatosan hiányzik minden és mindenki Angliából.

    Szóval sok sikert a jövőben, és msnen "keep in touch"!!!
    Ja és jöhetnél néha Pestre is, a koliban aludhatsz nálam!!
    majd besz.
    Tündi


Megjegyzés küldése