Múlt vasárnap felmentem a Írénnel Londonba.
Ő el akart menni a Harrodsba körülnézni, én meg a Leichester sqr-re. Így előbb a Harrodsba mentünk.
Azt hittük, hogy mivel vasárnap van így minden simán fog menni.
De áááá nem, ez London. Itt nincsen olyan hogy simán A-ból B-be gyalog. Szóval a parlamentnél kordonokba ütköztünk,, meg hatalmas ember tömegbe. Mint kiderült aznap volt a megemlékezés a világháborúkban, meg most Irakban elesett katonákra. Pont akkorra értünk oda mikor láttuk Erzsébet Királynőt és Harry Herceget.Már az utóbbi miatt megérte felmenni.
Épp összefutottunk egy mókussal és azt fényképeztük , mikor egyszer csak hatalmas dörrenés. ókus Mint ha ágyúval lőttek volna. Hirtelen azt se tudtam hogy mi van.
De körülöttünk mindeni megállt, és ott áltunk kb 2 percig mozdulatlanul. A következő ágyudörgés még mindig hirtelen jött és majdnem szívrohamot kaptam. De ezután mindenki sétált tovább. Egész London lemerevedett 2 percre, fura látvány volt.

Ezután azt elemztem az Irénnek, hogy mi lett volna ha azágyú dörgésnél hasra vágódok és elkiabálom magam, hogy bomba :D Ezután akár merre mentünk tovább, minden sarkon 3-4 rendőr tuti állt, vagy megemlékezés volt.

A Harrods előtt még megnéztük a magyar negykövetséget, és ezután belebotlottunk egy bevásárló utcába. Hasonló mint otthon a Váci utca. Csak itt Versace, LV, D&G , Prada és társaik.



Hát a kirakatban voltak ruhák, de természetesen egyiken sem volt ár. Ezután elmentünk a Harrodsba. Hát ott sajnos nem lehetett fényképezni, pedig tudtam volna mit.
Az árkról annyit, hogy nem az én fizetésemhez szabták őket. Nagyon kevés dolgon találtunk árat. Találomra meg akartam nézni egy Gucci ruha árát, de nem volt címke rajta. Hát igen akkor Gucci ruhát vesz annak nem lényeg az ár. De találtam egy D&G mellatartót és az 180 font (~54 000ft) volt. Amugy az épület hatalmas, döldszint, aztán felfelé 5 emelet, és lefelé 2.






Innen elsétáltunk a Leicester sqr-re.
Ez egy híres tér, rengeteg mozival színházzal. Itt rengeteg híres színész kéznyoma van a földön. Hasonló mint LA-ben a hírességek sétánya. Lefényképeztem az összeset. :D Ha egyszer eljutok LA-be ott is lefogom, pár tuti nem 30 perc alatt mivel ott több ezer van :D

A hetem teljesen unalmasan tellett. Minden a megszokott rutin szerint történt.
Valamelyik nap átjött a Holly és festettek a Chloéval.




Pénteken bementem a központba mivel akartam venni egy új táskát. Mivel a régi elszakadt. Találtam is egy tök jót és csak 3 font volt. Hát haza felé menet észrevettem ,hogy el van szakadva. Szuper.... Így hát szombaton vissza mentem a boltba és kicseréltettem :) Szóval most már végre tökéletes a táska.

Jah meg vettem egy cipőt szilveszterre (bár még nem tudom hol leszek :D ). Eredetileg 6000 ft lett volna, az át volt húzva 1800-ra, de a cipő az 300 forintos leértékeltek között volt. Gondoltam lesz ami lesz alapon megveszem . A pénztárnál már 1800 ft ot mutatott a kijelző. És ekkor jött a reklomálás, hogy az a 300 ft os polcon volt ám :D Ekkor a pénztáros elküldött valakit, hogy csekkolja le. Szóval így lett 6000ft helyett 300 ért cipőm :D



 


Vasárnap az Irénnel elmentem moziba. A legújabb világvégés filmet néztük meg. A címe 2012 és 2 óra 58 perces volt.

Hát a fimről egy kicsit.
Még mindig igaz az ilyen filmekre, hogy a főhőst sose éri utol a tűzhányóból kilövellő láva vagy gyorsabban mennek mint ahogy a öld reped. Jah és természetesen mindig az amcsik mentik meg az emberiséget (vagyis azt a 3 hajónyi embert ). De ezért film a film.
Az egész 2009ben kezdödött, amikor 2 tudós felfedezte, hogy vmi nem stimmel. Aztán gyors ugrásokkal már 2012nél is voltunk. Ekkor a főhősünk a Yellowstone nemzeti parkba viszi a gyerekeit kirándulni (mellesleg egy limuzinnal :D) És ott egy kerítést átmászva (ami direkt azért volt ott h ne másszák át) , találkoznak az amcsi katonság egyik különítményével , plusz még egy őrültnek tűnő emberrel. Elkezdödtek a kölönféle földrengések, vulkán képződések.
És mikor Kalifornia kormányzója az ex terminátor Schwarzenegger kimondja, hogy minden rendben nem kell izgulni, és erre a szóra elkezdődik a katasztrófa. De persze az utcsó pillanatban felszáll a repülő és a felhőkarcolók között szlalonozva megmenekül főhősünk és családja (vagyis csak azt hisszük, mivel még hosszú az út kínáig). Akit érdekel tovább nézze meg .

Nekem nagyon tetszett. Ahhoz képest, hogy ez egy katasztrófa film, tudtam nevetni.

Legjobban ez a jelenet tetszett: Főhősünk és családja épp egy orosz (merthát világvége közeledtével csak az oroszoknak van repülőjük....) repcsi ülnek, egy orosz család társaságában. A repcsi belsejében a majd csak jövőre megjelenő szuper kocsik tömkelege. Szóval épp a kényszerleszállást kezdik meg. De hogy hagyják el a repcsit? Ekkor jön az ötlet! Kocsiba beülni és kihajtani a repcsiből.
Sluszkulcs és kocsi indítás.
Kocsi nem indul.
Mindenki örjönk , üvölt, hogy itt a vég.
Erre az orosz papa elüvülti magát, hogy :
- Kuss legyen! 
(síri csönd lesz) 
- Motor kapcsolodj be! (engine start! ) 
(mindenki más csak les....) 
- Hát igen ez már hangvezérlésű !!

Szóval ez nekem nagyon tetszett . A másik pedg ez:
Mikor azt mondják nincs ok a pánikra.... akkor kell elkezdeni futni. 












A filmben azért van valamilyen igazság is. (Most ezzel lehet, hogy nem mindenki fog egyet érteni. De akkor várom az ellen véleményeket) . A filmben csak az kerülhetett fel a mentő hajókra , akik kifizettek 1 milliárd dollárt. Hát és szerintem ha eljön a vég, akkor tényleg csak azok fognak megmenekülni (már ha vki tényleg meg fog) akiknek sok pénzük van. Majd mennek a mentőhajókra az amcsik, angolok, olaszok, kínaiak és oroszok. A többi ember meg le van sz@rva.... Szóval nekem ez a véleményem. És nektek?

Jah és még plusszban 1 kép (ezt tegnap a moziban láttam.):


5 Responses
  1. renkovic Says:

    uuuuh én ezt a 2012-t megszeretném nézni
    lehet még itt
    mert moziban, nem dvd-n :P
    szeretem az ilyne katasztrófafilmeket, így látványilag...
    a holnapután is bejött és asszem ugyanaz a rendezőgárda


  2. Névtelen Says:

    A filmet én is megszeretném nézni majd. Biztos nekem is tetszeni fog bár kétlem egy helyben letudok ülni ennyit. A cipőd nagyon klassz. Hajtok én is hogy a 2300-ik legyek remélem nekem való ajándék van benne.
    Puszi Anya


  3. G. Says:

    Tuti lehet még moziban, mivel pénteken jött csak ki. Szóval egy darabog tuti játaszák még :)
    Hát film közben tőlünk is rengetegen kimentek, szval hosszú. de én kényelmesen ültem és néztem végig. :)


  4. Aggie Says:

    Húú, én is megnéztem. Nekem nem tetszett. Végig szenvedtem az egészet :S No mindegy...
    Nyehehhe, 2309. vagyok :( Ki lett a szerencsés nyertes? =)


  5. G. Says:

    Miért nem tetzsett? Túl hosszu volt vagy maga a történet?
    Hát a nyertes kilétére még nem derült fény. Még senki sem küldött sem emailt, se kommentet. Szóval lehet, hogy elfelejtette megnézni vagy nem tudom.


Megjegyzés küldése