Ma elmentem suliba. Be is fizettem a 27 fontot a vizsgára, mivel muszáj volt. Ha akarok papírt akkor kell. De mindegy, már csak abban reménykedek h átmegyek. :D
Jah még kedden kellett beadni egy fogalmazást,hát én ügyesen összehoztam kedd reggel 9 és 9.20 között :D Pedig lett volna rá több mint 1 hetem. De minek kapkodjam el???Szóval a fogalmazás arról szólt h hová aakrok elmenni mialőtt meghalnék. => amerika => New York, Los Angeles és Las Vegas :D


Ma ki is adta a tanárnő. A 250 szavas fogalmazásban 1 hibám lett, azt írtam hogy " The USA" és ezt kellett volna "the USA". Hát ez nem valami végzetes hiba :D
Meg is jegyezta a Fiorella (tanárnő) hogy "rendkívűl jól írok  " és "tökéletes szókincs". Hát ezt eddig az összes tanárom elmondta. A manchesteri tanárnő is meg volt elégedve az írásommal, és az előző host anyám is jónéhányszor elmondta jobban írok mint ő.

Ma végre felvettem azt a felsőm amit 3 hónappal ezelőtt vettem. Eddig azért nem mivel nem tudtam mivel (mivel nagy a nyaka és könnyen beláthatnak :D), de most eszembejutott h alá veszek vmit :D És egész jól mutatott.



Ma a postás hozott nekem 2 levelet is. Az egyik a 2 hete igényelt (látszik h sztájk volt, késik a posta) klub kártyám a könyves boltba. A másik meg egy csomag volt. Hát előszőr fogalmam sem volt h mi lehet benne. De aztán kibontottam és egy gratuláló levél mellett egy naptár volt benne. Még pár hete regisztráltam egy nyeremény játékra és nyertem :D


Hétvégén nem tom mit fogok csinálni. Lehet h írok a Martinának h össze kellene hozni vmit :D
3 Responses
  1. Névtelen Says:

    hát ilyen visszajelzésekkel nemtom mért félsz a vizsgától?!sima ügy!hajrá ;) meg menő a naptár


  2. Ági Says:

    Hehe, most én is leveleket írogatok be a gépbe, mert kinyomtatva jobban megjegyzem az alap mondatokat, amit rá lehet húzni a különböző levél típusokra. Nekem meg mindig az a hibám, hogy lehagyom a the és az a-t mindenhonnan ahová meg kell, de most már próbálok figyelni. 21.-én meg nyelvvizsga. :)


  3. G. Says:

    hát azért félek a vizsgától, mivel a stresszes helyzet :D nem olyan mint itthon vagy a suliban csinálok valami, mivel ott már élesben fog menni. de remélem nem fogom túl stresszelni :D én majd valamikor decemberben megyek. konkrét időpontot még nem tudok. de viszont most már készülünk rá , jah és csak szóbeli lesz. a többi majd csak jövő júniusban. :S


Megjegyzés küldése