Hétfőn szerencsére tovább aludhattam, mivel nem ment az Anne dolgozni, ment szemészetre.
A kislány is itthon volt még, mivel valami értekezlet volt a tanároknak.
Szóval azt hittem egész nap én leszek a gyerekkel, mivel a többieknek suli volt. De aztán egész nap ha láttam 3 órát. Előszőr is elment az anyukájával a szemészetre. Aztán meg valami játszós csoportba, ott volt egészen délig. Haza jött és megkajált. Ezután kimentünk játszani az utcára, kihívtuk a Hollyt is. És kicsit rolleroztak. Mivel hideg volt így be akartak jönni, és a házban játszottak tovább. Szóval én megint szabad voltam.
Legközelebb csak este dolgoztam, mikor az Anne elment táncolni. Minden nagyon jó volt, egészen kb 9ig. Kitalálta a gyerek, hogy akkor sminkeljük ki egymást. A smink eléggé vicces lett. De valamiért kicsit nehezen lehetett lemonsni. A gyerek addig dötrzsölte az arcát míg vörös nem lett. Aztán jött a hiszti ,hogy még mindig vörös. De nem értette meg, hogy nem a festék miatt hanem a dörzsölés miatt. Mondtam neki, hogy várjon kb 20 percet és akkor nézze meg az aráct. És voálá normálsi szine volt :D

Ma reggel már a szokásos 6.15ös kelés volt. :S Hát még most sem szeretem. De túl élem.
Miután a kislányt elvittem a suliba, elkellett mennem vonatjegyet venni. MIvel délután megyünk fel Londonba. Mivel megy az anyjával valami tv műsor felvételére. 4 órás dolog, gondolom nagy élmény lehet.
Szóval az én jegyem volt 16 font a kislányé meg 12, de ebben benne volt a metró ára is :) Ezután elmentem bevásárolni, kellett pár dolog.
Kb 10 percet voltam itthon, aztán már mentem is suliba. Előszőr el kellett mennem a Clairesbe, mivel akartam jelly karkötöket venni.
És vettem is, és már a kezem is vannak :) Ha majd lesz a boltban, akkor fogok feketét is venni. De most csakezek a színesek voltak, de ezek is tetszenek.







Suli feletébb unalmas volt. Megkérdeztem a vizsga árát. Hát mint kiederült 7 font administrációs díjat kell fizetni, miden alkalommal. Szóval szóbeli, 2 írásbeli plussz a decemberi az már összesen 28 font. Hülyék ezek. Meg mengmondta a nő, hogy nem kell okoskodnom, hogy csak 20.40 lenne. Én nem angol vagyok ne okoskodjak. Majdnem visszaszóltam neki, hogy én magyar vagyok de nem hülye. Eddig azt hittem normálisak. Azt nem.
De mindegy, írok a központnak megint és megkérdem h tényleg kell e ennyi adminisztrációs díjat fizetni. Meg ha lehet akkor elmegyek máshová vizsgázni. Azt b@sszák meg.
Suli után egyből mentem a gyereket felszedni. Haza értünk 13.35re és 45kor már nem is voltunk itthon. És 14-10kor már az állomáson álttunk. Hihetetlen, hogy kevesebb mint 45 perc alatt sikerült :D Pedig fogani mertem volna, hogy lekéssük a vonatot.
Vonaton zenét hallgattam a gyerek meg olvasott. Miután megérkeztünk Londonba még metróznunk kellett. Egész jól ment, semmi eltévedés, pedig aztán van 11-12 vonaluk. Anynukával is hamarosan találkoztunk és elváltak útjaink. Olyan 10 körül érnek haza, majd csörgetnek és akkor mennem kell felszedni őket.
MIvel már fent voltam londonban, nem akartam egyből haza jönni. Előszőr is el kellett mennem elemet venni a fényképezővbe, mivel itthon hagytam. :S 5 fontért vettem is 4 db márkás újratölthető elemet.

Szóval elhatároztam elmegyek megnézem a Leicester Square -t. Erről az térről azt kell tudni, hogy mozik, színházak tömege, és féláron lehet jegyeket venni mindenre. Jah és perzse a híres emberek kéznyomatai vannak ott.
Hát én csak a mozikat láttam. Mivel ma filmpremier volt. A Christmas Carol premierje, hát és persze kordonok, vörös szönyeg és tömegnyomor.



Sikitozás ezerrel és OH MY GOD-ozás (úr isten!!!) is, jah és ez mind a Jim Carrey nek szólt. Minek kell sikitózni????? Valaki tudja rá a választ? Mivel akkor megírhatná :D Mivel ha én találkoznék valaki híres emberre tuti nem sikítanám le a fejét, mivel akkor csak elmenekül.
Miután itt végeztem jöttem haza. Most a metró bejáratánál boci aero csokikat osztogattad, nem tudom milyen alkalomból, de kaptem 2őt is.
A 17-09es vonattal jöttem haza. Mellettem BBC nél (nyakában ott lógott a kártyája) dolgozó csávó ült. Nem ismertem fel, pedig lehet h valami riporter volt.
Jah még délután az egyik templomnél kint volt a tv, itt a kép a csávóról. Majd nézem holnap a híreket, hátha látni fogom.



Mint látjátok kiraktam oldralra egy olyan információs táblát, ami kijelzi, hogy honnan olvassák a blogom. Volt eddig magyar, szlovák, amerikai és szlovák. SZóval eldöntöttem lesz angolul is blogom (www.gabbyfromengland.blogspot.com) Megpróbálom majd azt is frissíteni minél sűrűbben.
0 Responses

Megjegyzés küldése