hajvágás, poszterek, könyv

Gyors heti összefoglaló.
Szerdán csak este kellett vigyáznom a kislányra, így egész nap szabad voltam. De nem mentem sehová. Napközben megbeszéltük a csajokkal hogy jövőhéten szombaton megyünk bulizni. Helloween party lesz :D és be is kell öltözni :D De jó is lesz. Londonba megyünk fel, de konkrétan nem tudjuk még, hogy hová. Majd kitalálunk valamit.
Este vagyis csak hajanlban , pontosan 2kor feküdtem le. Hát nagyon kellemes volt már 6kor kelni. :S
Csütörtökön suli volt. Bár legszívessebben ellógtam volna. Mivel semmi újat nem tanítanak. De ha le tudok nyelvvizsgázni akkor lényegtelen. Jah voltunk az 1 fontos boltban vásárolni, és épp nyitott egy új pénztár.
Csávó megkérdi: Do you want a bag ? (kell szatyor? )
Én: No thanks.
Csávó: Magyar vagy? (ezt már magyarúl)
Én: Ohh..Őőőő... Igen :D Miből gondoltad?
Csáávó: Múltkor hallottalak beszélni, és le is szólítottalak, de nem reagáltál.
Én: Ohh.. Biztos nem figyeltem.

Hát mik vannak. Ennyi magyrral találkozni egy helyen . Hihetetlen. Este már fél10kor lefeküdtem aludni, mivel teljesen fáradt voltam. És pénteken csak fél12kor keltem fel :D Eléggé jól bírtam. De akkor is csak azért mivel az anyuka becsapta a bejárati ajtót, és felébredtem a zajra :D
Miután felkteltem bementem a városba és vettem pár dolgot.

Ma olyan fél11 körül keltem fel. Hirtelen ötletből fakadóan levágtam a hajam :D Pontosítok csak a fufrum. Szerintem tökéletes lett. Meg vagyok elégédeve vele :D



Ezután bementem a városba körülnézni. Előszőr elemtem a shakes-hez, mivel volt egy kuponom 1 ingyen shake-re, Így azt beváltottam. Hát mér megint egy ember akinek tetszett a gyűrűm :D Most éppen a kasszás csaj "cool"ozott meg hasonlók :D
Hát nyílt egy új könyvesbolt és nagyon akciós minden. Hát találtam is egy hatalmas Twilight-os posztert. Vettem is magamnak egy Edward-osat :D Mivel hogy Team Edward :P Pénztáros srác is vigyorog, azt megkérdi szeretem e a filmet. Meg hogy ki a kedvencem. Mondom Edward, erre ő "Az én hugomé is " . Még kb 5 percet beszégettem vele, azt mennem kellett mivel más is fizetni akart :D Jah amugy a poszter / inkább plakát :D hatalmas . Konkrétan 61x 91 cm. Ahogy haza jöttem egyből fel is raktam az ajtómra. Azt kell mondanom nagyon jól mutat :D
Amugy a poszter ára otthon 4000 ft-tol kezdődik (ez még csak 40x 60as), én meg sokkal olcsóbban vettem meg. Konkrétan 3.99 (~1200ft) volt. Szóval szerintem nem volt drága.
Hazajöttem, meg is kérdeztem a hugaimat, hogy kell e nekik.

Ez lett az enyém:

Csak is a méretek kedvéért :D


Miközben sétáltam a busz pályaudvar felé. Észrevettem egy könyvesboltot, aminek a kirakatában megakadt a szemem egy könyvön. A könyv pedig Robert Pattinson (aka. Edward Cullen /Twilight saga) életrajzi könyve volt. Hát az ára 6.99 (2100ft) volt, mivel nem volt nálam pénz így nem vettem meg.

Szóval haza jöttem. Plakátot felraktam a falra, megbeszéltem a hugaimmal hogy kinek melyik kell és indultam is vissza a városba. (Muszáj volt ma megvennem. Kitudja meddig akciós :D )
Szóval előszőr is elmentem a könyvesboltba, megvettem a könyvet.





Már utközben elkezdtem olvasni. Utánna elmentem megvenni a posztereket.
Nikié, Eveliné (katt a szövegre és bejön a kép)

Mivel nem volt kedvem még haza jönni , elmentem és vettem muffint és egy jeges kávét. És leültem olvasni. 1,5 órával később feleszméltem, hogy nekem ideje lenne haza menni :D Így haza jöttem.
Buszon 2 csaj színtén poszterekkel felszerelve utazott. :D Aztán látták ,hogy olvasok. Elmosolyodtak, és kitárgyalták, hogy én is nagy rajongó lehetek.

Szerintem hamar ki fogom olvasni, csak 210 oldal.
0 Responses

Megjegyzés küldése