közvélemény kutatás, suli,

Tegnap el is felejtettem megírni, hogy ki jött. Egyzser csak csöngettek délután , előszőr azt hittem, hogy a postás, de nem. Egy férfi jött a Szonda Ipsos angol megelelőjétől :D És adott egy kérdőívet, rédiózási szokásokat kell leírni benne. És persze nyerni is lehet. 50-10-200-300 fontot.
Ma bementem reggel a Gabiékkal a suliba. Ameddig ők ott voltak, én elmentem beregisztáltam a suli könyvtárába. Aztán elmentem megnézni egy fashion showt. Hát azt kell mondanom , hogy a modellek iszonyatosan vékonyak voltak. Tuti nem ettek már legalább 2 hete. Melletük még én is kövérnek érzem magam.
Miután vége volt a Gabiék órájának bementünk a központba. Épp sétáltunk, mikor kiszurtam egy srácot aki minket nézett. Ő is valamilyen közvélemény kutató volt. Épp mondtam ls a csajoknak, hogy figyeljétek le fog szólítani. Erre le szólított. Elkezdett magyarázni, a Gabiék meg elkezdtek vigyorogni. Csávó abbahagyta a mondandóját, megkérdezte mi a vicces. Mondtuk, hogy magyarok vagyunk beszéljen lassabban. Erre mondja , hogy tud egy magyar szót: Mikor. Hihehtetlen :P
Aztán a Gabiék tovább mentek, mivel venni aartak valamit én meg egyedül maradtam a sráccal. Mikor elmentek a csajok megkérdezte a csávó, hogy van magyarul hogy "bye" mondtam neki, hogy sziasztok. Erre elkiabálta megát :D
Jah kinézetre kb 10 cmrel volt magasabb min én, vörös haj és kék szem :) Megkérdezte, hogy milyen nyelveken beszélek, mondtam csak magyar és angol. Erre mondott valamit spanyolul, olaszul . Miközben töltöttem ki a kérdőívet mondta tetszik neki a karkötőim (Köszi Niki & Evelin) meg a fősulis gyűrűm (ez mindenkinek tetszik). Eléggé lazán voltam öltözve, rövidnaci, harisnya, póló és sál. Erre modja, hogy be áll velem szembe, hogy felfogja a szelet :D Miközben töltöttem ki a kérdőívet, megkérdeztem hol lakik, mondott valami 'v' betűs városnevet , szóval sajnos nem Basigstoke-i. Végülis tudja a telszámom és az emailcímem is, ha akar fel tud keresni :D Meg megemlítette, hogy ő is balkezes.

Hétvégén nem volt semmi.

Hétfőn mentem suliba. Hát a szerdai kommentemre reagált a tanár. Megírta, hogy egyet ért azzal, hogy nagyon stresszes elsőnek lenni. :D
Jah és a nap híre: óra végén a tanár magához hívat, hogy ha akarok akkor mehetek a LEVEL 1 es csoportba . Hát természetesen megyek. Juppííí. Erre vártam már 3 hete. Szóval megint változik a suli időpontja: kedden 11.00-12.30ig és csütörtökön 11.30-13-00ig .
Tegnap a kislánynak itt voltak a barátai, és jelmezbálosat játszottak.


Chloe



Szedjük elő a legalsó cuccot a ládából...


Holly és a cipője



Maisy és a flamenco ruha


Este én főztem a vacsit. A szokásos tészta volt, anyuka vagy 3szor megköszönte.

ui: szombaton pedig találkoztam egy hagyományőrzővel :D épp írtam le vmit, amikor megkérdezte a Magdi tesója , hogy én is. Mondom, hogy ja, erre ő: én is :D Igaz ő Sopronban végzett. Kicsi a világ :)
5 Responses
  1. renkovics Says:

    dejódejó
    a csávó is a hagyományőrző is meg a mikor szó is ;)
    de a legjobb h mehetsz a másik csoportba.grat!
    jaj emlékszem mikor Carterék játszottak jelmezesdit, istenem, de lassan emgitn elő lehet szedni mert közeleg a helovín
    xD


  2. Névtelen Says:

    Szia Gabi,
    jo hallani, hogy bekerultel a level 1-es csoportba. En november vegen csinalom(most csak az entry3 volt) es dec-ben mar megyek nyelvizsgazni! Huzz bele te is, minden jo oda!
    Melinda


  3. G. Says:

    A Magdi tesója a hagyományőrző (asszem Krisztának hívják).
    Már nálunk is az anyuka bevásárolt különféle haloweeni jelmezeket, mivel a kislány nem tudja eldönteni mi akar lenni.

    Melinda:
    November végén fogod a Level 1et kezdeni? Elvileg én is megyek majd decemberbe vizsgázni :)


  4. Névtelen Says:

    Annyit mondott a tanar, hogy azt kellet volna megprobalnom legutobb is.. erted o ajanlotta, hogy elobb az entry3-t probaljam. Aztan mondta, hogy legkozelebb.. es vegul, hogy dec-be mar ugyis mesz nyelvvizsgazni.. Na most, hogy mi van!? :) Ahogy egyszer Gabi irta, engem sem a "vacak" papir erdekel, inkabb, hogy tudjam hasznalni a nyelvet, de hat muszaj, mindenhol mindenkinek ez kell.
    m


  5. G. Says:

    hát igen sajnos otthon mindenkinek a nyelvvizsga kell :S
    amugy nem tudom ti mit vesztek az entry 3ban, de mi 4 hétig az országokról beszéltünk, meg a melléknevek ragozásáról, a/an/the. már nagyon kíváncsi vagyok h a level 1 nél mit fogunk tanulni. holnap minden kiderül :D


Megjegyzés küldése