Ma az anyuka itthon dolgozott.
Délelőtt elmentünk már 9kor bowlingozni. De a pálya csak 10kor nyitott. Így bementünk a Lidl-be kaját venni. Tisztára ugyan olyan mint az otthoni. Mikor ide megyek vásárolni mindig eszembejut a városi. Nem tudom miért... (pedig ha teszkóba megyek semmi ilyet nem érzek, pedig az is van otthon) Itt még a termékek 90%ára magyarul is rá van írva a neve :D


Hát sajnos hitelkártyát nem fogadtak el. (Nem is gondoltam volna) Így készpénzzel kellett fizetnem.
Ezután vissza ültünk a kocsiba és a Chloe elkezdett "ökörködni" :D

"apám japán, anyám kínai, én meg kancsal vagyok"

De azért összehoztunk 2 videót is. A másodikon már eléggé komoly. Mind 2 videót feliratoztam. Így az angolul nem tudok is megtudják nézni :)







A bowlingban megint kikaptam 2-1re. Hát még van hová fejlődnöm. De végülis neki fent volt a "fal" így a golyó nem tudott oldalra leesni. Nem ugy mint nálam :D






De végülis nagyon jól éreztük magunkat. Amugy összesen a 3 játkért fizettem 22 fontot (6600 ft kb)

Délután nem nagyon láttam a kislányt, mivel a barátaival játszott.

Ja mondta az anyuka,hogy fevruárban megint mennek nyaralni. Kanári szigetek megint. Február 12én mennek és majd csak 21én jönnek haza. Én meg valószínűleg itt maradok, nem megyek haza.
Nem baj, eleszek én itt 10 napig.

Jah és ma köldött a vizsgaközpont levelet. Mint kiderült csak 20 font a vizsga, a suli pedig valamiért 27et kér el. Hát majd kedden meg is érdeklődöm mia az a plussz 7 font. khmmm...

Végezetül itt 2 kép a tegnapi vasút építésről.


3 Responses
  1. renkovic Says:

    menok a videok.hihetetlen hogy envok az egyetlen aki nemtud feliratozni
    hahaha
    tokjo hogy ti jartok ilyen programokra, mitn uszas meg vidampark multkor vagy mi volt az, meg most bowling...erezni akarom hogy nemerzem a karom.bar 7ezer ftot ...hm...nemadnek ki erte az biztos xD
    bar van a szomszed varosban palya, megnezem ott mennyi a berleti dij...


  2. renkovic Says:

    ja ez a lidlis dolog...nalunk se meg szlovakiaba se lehet kartyaval fizetni, akkor latom ez eleve az egesz uletlancra vonatkozik nem csak adott orszagokra
    hm
    erdekes azert a mai vilagban...


  3. Névtelen Says:

    Pedig Derbyben lehet. Ha nem hiszed járj utána!


Megjegyzés küldése