hiszti, hazaút

Újabban nem írok sokat az itteni helyzetről.
De pl a tegnapi nap érdekesen kezdődött. Reggel 7.45 táján megkérdni a Chloe elmegyünk e a Toys r us -ba (hatalmas játékbolt) gogoost (olyan mint otthon a pokemonos tazo) venni. Mondom ,hogy nem mivel 9kor nyit, és akkor már suliban van. Erre elkezdett hisztizni, hogy az 8kor nyit, és hogy miért nem akarok elvinni. Mérgében hozzám vágta a plüss medvéjét, és egy fél pár papucsot. Aztán felrohant az emeletre. Kb 5 percig hisztizett azt utána mentem.

Mondom neki h megnyugodtál?

Szipog tovább.

Mondom, hogy nézzük meg neten a nyitva tartást, de csak 2 feltétellel. Mondanod kell valamit.

Légyszíves megtudjuk nézni a neten a nyitva-tartást? (itt a légyszívesen van a hangsúly)

Igen, és akarsz még valamit mondani?

Ne haragudj.

Miért is kérsz bocsánatot?

Mivel hozzád vágtam a dolgokat. Több ilyen nem lesz.

Szóval a végére elég normális lett. Ha nem mondta volna ezeket megmondtam volna neki hogy gondolkozzon még egy kicsit.

Tegnap a haza ut tervezése közben beötlött valami. Miért nem megyek haza busszal? Hát egyből google, és kiadott rengeteg találatot . Aztán megtaláltam a megfelelő céget. Összesen 34700 ft oda vissza a jegy. Ez még mindig csak 115 font, és nem 270 mint a repjegy. Szóval elhatároztam, hogy buszozás lesz. Mivel a céges nő megírta, hogy nem lehet angol kártyával fizetni náluk, így megkértem anyát hogy fizesse be. A busz minden nap megy Pestre, Londont reggel 11kor hagyja el, és másnap 13.45re ér be Pestre. Visszafelé meg 9.45kor elhagyja Pestet, és másnap 11re van Londonban. Szóval az út összesen 25 óra.
És egyszer 10kgos lehet a kézipoggyászom, és 30 kg az úti. Jah és az útiért 100 ft-ot kell majd fizetni a sorőrnek. Ami 33 penny :D Ha repcsivel mész akkor meg fizetsz érte kb 4000-5000 ft ot tuti. És megkaptam már emailban a jegyemet is, és ablak mellett fogok ülni oda-vissza.

Majd csak kibírom, full extrás a busz.

  • zene hallgatás (saját fülhallgató - buszon kiosztásra kerül !!)
  • DVD film vetítés (saját fülhallgató) 5 db. Lcd tv, 2 dv Crt
  • káve, cappuccino, tea - utaskísérő szolgálja fel
  • napi sajtó (cseh)
  • hűtött italok vásárolhatók (normális árakon)
  • kedves és szakképzett utaskísérő
  • bőr székek

Pár kép a buszról:






Jah és a google maps segítségével kreáltam egy nagyjábóli útvonalat:


Nagyobb térképre váltás

Szóval december 18án (péntek) indulok haza, és majd csak január 3án jövök vissza. Jajj de jó is lesz. Megint hosszú holiday.


Jah ma az anyukának feltűnt, hogy nem mentem suliba. Kérdi is, hogy miért. Mondom ,hogy írtunk tesztet és 95%os lett és ez miatt átraktak egy jobb csoportba. Egyből mondta, hogy well done (ügyes vagy) congratulations (gratulálok) :D
3 Responses
  1. Névtelen Says:

    bassszus basszus bassszus
    ez nagyonjó
    énis akkor szeretnék hazamenni
    és ez tökjó ár
    van még hely?
    meg tudsz adni elérhetőséget
    akkor mehetnénk haza együtt
    én 19re gondoltam de ha van 18ra jegy akkor millllyenjólenne már
    annyira nem vok elviselhetetlen megkérdezheted ágit, már 4 találkán túlvan velem xD
    bár ja, lekell repülnöm londonba, de az már smemi, 30kg-s lehet a cucc?bazz xD remek
    erről nem is tudtam
    mégilyet


  2. Névtelen Says:

    ja.csehbusz.utánajártam ;)


  3. G. Says:

    ha gondolod jöhetsz velem :D amugy mivel te csak haza mennél ezért olcsóbb is lenne asszem 21 ezer párszáz ft.
    szóval majd írj, hogy mire jutottál :) mivel akkor megadom a székem számát és kérhetnéd a jegyed mellém .


Megjegyzés küldése