Hmm... Megint elmaradtam egy kicsit :$ Sorry.
Mivel találtam nagyon jó fanfictionokat a Twilightról / Robertről és azokat olvastam :D Minden este 20-30 fejezetet. khmm ...

Szóval a múlthetem. Szerdán nagy napra ébredtem. Mivel nekem kellett elvinnem a kocsit a szervízbe, mivel mondta az Anne, hogy így is fejlődni fog az angolom. Hát végülis sikerült elmagyaráznom, hogy mi is lehet a kocsi baja. Megnézték, és megmondta a srác, hogy jobb első féket és féktárcsát kell cserléni, potom 240 (~ 70 000ft ) fontért. Anyuka perzse mondta, hogy persze csere. Mit neki 70 000 ft , a havi nem kevés fizetéséhez képest (otthon a többség annyit keres 1 év alatt!!) .
Csüttörtökön végre ki lett nyomtatva a másik angol könyvem is :D Okos ám a magya rmber :D Így nem kellett kiizetnem 37 fontot a könyvekért. :P Hogy az óráról is mondjak valamit: még nem hallottam újat 6 hét alatt !!! Gáz.... Jah amugy megpróbálom kiokoskodni, hogy mehessek level1ből vizsgázni decemberbe, mivel ha még ide kell járnom jövőre is, akkor nem is tudom mi lesz. Cudar világ... Ha nem is ide a suliba vizsgázni, majd keresek vmi másikat. És az is lehet, hogy megkérdem lehet e suli nélkül vizsgázni, azt ha lehet akkor ennyi volt a suli. Láttam 4-5 vizsgafeladat lapot, és nem értem, hogy miért adnak vmire 30-40 percet amikor nekem kb 15 perc :S Ennyit mára a suliról .
Pénteken bementem a csajokkal a suliba. Hát rengeteg rendőr volt a központban. Minden sarkon 2-3, és igazoltattak és kérdezgettek. Mint utólag kiderült egy nő zacskóba rejtette az ujjszölütt gyereket, és most a nőt keresik.
Primarkba megint mentünk, és megint vásároltam. :D Hát ugye :P De most hasznos dolgot , egy fekete szoknyát, és csak 1 font volt :D



Anyának mutattam is, és mondta, hogy vegyek a hugaimnak is. Tökéletes lesz ballagásra , vagy ünnepségre. Otthon mikor vesz valaki 300 ft ért ünneplő szoknyát???

Jah a másik szerzeményem haloween-i jelmez volt, de nem ám nekem, hanem a Zsuzsinak és a Paminak (mind 2 kutyus). Vettem 2 dv vámpírosat , és 1 db tököset :D Mint ahogy valaki nekem mondta: Pihent agyu angolok !! Hétfőn postáztam is :D Remélem meg fog érkezni jövőhétre, mivel most szrájkolni akarnak a postások, csütörtök-pénteken.




Szombaton egy smsre ébredtem. Készen lett a telefonom. Jah amugy a vondafone-től minden nap kaptam smst hogy éppen mit csinálnak a telefonnal. Szóval besétáltam a városba, és elhoztam a telefonom. Mint kiderült kaptam egy teljesen újat! Mivel sokáig tartott volna megszerelni, így inkább adtak egy vadi újat. Hát nem szuper :D

A héten eddig nem volt semmi érdekes. Ma reggel vittem a kislányt suliba, és vmi idióta bevágott elém kocsival. Hát kiszaladt a számon egy hangos "b@ssza meg"!! Hát több se kellet a Chloenak, egész úton ezt a szót mondogatta :D Mit jelente?Mit jelent???
Mondta, neki, jobb ha nem tudja :D De aztán vmit mondtam neki és elfelejtette végre :D
Jah ma nem mentem suliba, mivel a postást kellett várnom.Amugy se lett volna sok kedvem bemenni.
Épp a Magdi volt itt, mikor a Soho városrészről beszélgettünk, és persze Robról :D Mikor eszembejutott, hogy nézzük meg lehet e jegyet venni a New Moon-ra. Hát mit ad isten lehetett. Egyből vigyorogtam mit a tejbetök. Ez volt a heti szenzáció :D Egyből kocsiba és irány a mozi, hát ott letörték a jó kedvem. Közölte a srác, hogy még csak neten lehet venni a jegyet. Hát szuper. Akkor irány haza, és neten megvenni a jegyet. Végül is megvettem. Igaz nem az éjféli vetítésre (annyira azért nem vagyok elvetemült :D) Hanem csak a legelső normálisra, szóval november 20án 10órakkor New Moon. És természetesena legeslegjobb helyem nekem van, hátúl és pontosan szembe vászonnal :D Szóval már csak 1 hónap és MOZIIII. Jah amugy a jegy 7.75 (~2200 ft) font volt.
Éste mondtam, az anyukának, hogy vettem jegyet és oda adtam neki a pénzt. Mondta, hogy köszöni h szóltam. (ezekszerint se nem kap smst, se nem tüntetik fel neki a számlán, hogy én mit veszek az ő hitelkártyáján????)

ui: tegnap mostam, és szerencséres kimostam a pendrive-omat. Hát szuper. most éppen a radiátoron pihen és száradgat :D Remélem még működni fog.
1 Response
  1. renkovics Says:

    én meg öngyújtot mostam már ki, de működött minden további nélkül, rem a pendrive-od is fog
    a tök jelmez milyne menő már és gondolom azis csak 300 ft volt, mert egyfontosboltba vetted, jaj, nekem is szétkell néznem ott xD
    a szoknya meg télleg megérte


Megjegyzés küldése