ruha, cípő, suli, half term

Vasárnap megint későn keltem fel. A család már nem volt itthon, elmentek valahová. Szokás szerint.
Én meg bementem a városba . Mivel kigondoltam, hogy kellene valami ruhát venni halloweenra. Hát előszőr ugy voltam, hogy veszek egy felsőt és egy alsót, de az ugy drágább lett volna, így vettem egy egyberuhát. Egész jól néz ki. Ha majd megyek otthon szilveszter i partira akkor azt fogom fel venni :) Ha nem találok jobbat. Jah amugy 5 font volt (1500 ft kb)



És találtam egy cipőt is, de nem volt annyi pénzem így félre rakattam. Szóval gyorsan haza pénzért és vissza a boltba. Ezt meg is valósítottam kb 1,5 óra alatt :D Szóvl már cipőm is lett. Az ára 4 font volt (1200ft). Már csak gyakorolnom kell benne a menést. Jah és a cipő bőr.


Amugy este írta a Petra is, és meg van hová megyünk. A klub neve Cable London ( http://www.cable-london.com/ ) , képek alapján szuper és elit hely :D Remélem jó buli lesz. A belépő meg 12 font éjfél előtt.

A héten half term van. Így a kislánynak és nekem sincsen suli. Hát el vagyunk egymással. Tegnap elemtnünk az élmény fürdőbe. Azt utánna meg az utcán játszott a barátaival.
Ma meg majd valami halloween-i boszorkány és tök készítő dologra viszem. Majd kiderül hogy milyen lesz. A következőő szünet majd csak decemberben lesz :D Én akkor meg otthon leszek. Tegnap a kislány elszólta magát, nem is tudom, hogy de mondta, hogy már vett nekem karácsonyra ajándékot. Jah kérdezte, hogy mikor van a születésnapom és mondtam h február, erre monja hogy venni fog nekem valamit, és karácsonyra már vett is :D Nagyon aranyos.

Kiderült, hogy 30 font lesz majd decemberben a nyelvvizsga. Hát nem sok. És neten néztem grafikonokat, hogy hány ember megy át, és a szóbelin 90%os átmenési arány volt. Szóval remélhetőleg nekem is összejön.
Jah kijavította a tanár a múlkori levelet, 150 szót kellett írni a gyerekkori emlékeinkről. Hát én írtam neki 360at, csak hogy lássa tudok írni :D És csak 4 hibám lett benne :D



Jövőhétre is kell majd egyet írni, egy városról ahová feltétlenül el szeretnék jutni. Hát még nem tudom melyik lesz. De majd csak kigondolok valamit.
1 Response
  1. renkovic Says:

    hejj
    akartam mar kommentelni az elozo bejegyzest is, csak elromlott a laptopom es egy regi apple/rol nyomom es nem sok mindent engedelyez.pl a kommentelest vmiert.de talaltam egy uj bongeszot es igy mar szabad az informacioaramlas :P
    jo lett a hajad, jo a ruhad meg a cipod is
    en amr reg vettem vmit, szoval bekell ujitanom xD a konyvekert pedig szerintem egyaltalan nem volt sok az az ar, a posterek meg egyertelmu h itt kinn megerik, mitn otthon, otthon a legkisebbert kernenek ennyit az biztos, akarmilyen putta teszkoban vagy nemtom


Megjegyzés küldése