basingstoke live, motorok, dobosok, srác a buszról ....

Hát megint letelett 1 hét. Nagyon gyorsan tellenek a napok. ÉS már 7 hónapja vagyok Angliában, felsem tűnt.
Nah szóval hétvége.
Szombaton jó sokáig aludtam. Olyan fél11körül másztam ki az ágyból :D Deh jó volt végre ennyit aludni, a hétköznapi 6.15ös keléshez képest.... Jah újabban youtube-ot nézek, és találtam jó pár videót ami a hajról szól. De még mindig nem vagyok annyit a tükör előtt mint egyesek :D Miután lementem a Chloe mondta, hogy maradjak otthon vele és játszak. De mondtam, neki, hogy nem tudok mivel mennem kell a városba. Így eljöttem. Szokás szerint megint esernyővel, de kb ha 4 percig esett. Ha ezt előre tudom akkor itthon hagyom az ernyőt. Nah szóval a héten motorok voltak kiállítva a bevásárló központban. Volt jó pár régi fajta és egy új ducatti is.
Képek alább:


Aztán visszamentem a busz pályaudvarra, és felültem a Hatch Warren felé tartó buszra (ez hoz haza). De kb 3 megálló után leszáltam, mivel kigondoltam, hogy elmegyek a másik shopping centerbe ami a város másik végén van (én balra lent lakok, és jobbra fel mentem).
Így meg vártam Chineham felé tartó buszt. Olyan 30 perc buszozás után mégérkeztem. De nem volt nagy szám. A festival place sokkal jobb. De itt volt egy óriási teszkó ekkorát még itt angliában nem láttam. De akkor is kb ha fele akkora volt mint az újvárosi. Elmentem megnézni a boltokat, volt egy Next meg egy Matalan. Aztán mivel már 3 óra volt, és nem ettem egész nap semmit ezért beültem egy fish&chips-es kajáldába. Miután ott végeztem újra felültem a Hatch Warren-es buszra és haza jöttem.
Nem voltam sokat itthon kb 20 percet. Csak ledobáltam a felesleges cuccokat és kerestem új elemeket a fényképezőbe. Mikor épp mentem kifelé akkor jöttek meg az Anne-k. Mondtam, hogy megyek a fesztiválra (Basingstoke Live 2009) majd valamikor jövök. Jah a fesztiválról annyit, hogy kb 3szor nagyobb helyen volt mint a fősulis napok, volt összesen 6 különféle sátor, rengeteg csúszda-körhinta... meg persze sör sátrak. De drága volt a pia, 1 korsó sör volt 3.90 meg hasonlóak voltak a többi árak is. DE a belépő nem volt!! Szóval ez pozitívum volt. Meghallgattam jó pár zenekart. Összeségében jó volt.
Kifele menet találkoztam egy csoportal. Doboltak, de nem is akárhogyan. Azt látni kellett volna.
Itt egy videó:



És pár kép:
Megint visszamentem a buszmegállóhoz. Álldogálok a megállóban és egyszer csak jön egy srác egy kutyával. Vagy 3szor elsétált előttem. Időközben felszálltunk a buszra,én az utolsó előtt sorba ültem le. A srác a kutyával pedig mögém. Hát a kutya előszőr befeküdt a két széksor közé, és egyfolytában engem nézett. Aztán meg befeküdt a székem alá. Egyszer csak megnyalta a lábam, hát majdnem szívbajt kaptam. De aztán a srác mondta, hogy ne féljek nem harap. Pár percel később a srác telefonja a földön landolt a kutya miatt, és segítettem neki összesedni a darabjait, mivel az én székem alatt landolt pár része :D
Aztán ezekután megkérdezte, hogy te ugye nem angol vagy? Hát gondoltam, hogy ilyen nincsen. Mert, hogy egy négerről vagy kínairól könnyebben hiszik azt hogy bevándorlók, de egy fehér emberről, jah és úhy hogy csak egy szívessent mondtam neki. Egyből kérdezte, hogy lengyel vagyok (áhhh ilyen nincsen ...) De aztán egész jól elbeszélgettünk. :) Jah azt nekérdezzétek hogy hogy hívják mivel a nagy zajban nem értettem :D De ő azt mondta, hogy neki tetszik az én nevem és sztem szép. Ohh :P Aztán egyszer csak elváltak útjaink. Ő leszáltt a buszról én meg nem. Semmi telszám csere, semmi. Mint kiderült itt általában a csajok kezdeményeznek szóval lehet h arra várt hogy megadjam neki a számom.
Miután leszáltam a buszról, megszólított az előttem ülő srác. Hát ő nem volt helyes, valami indiai féle volt. :D Kérdezte merre megyek, mondtam hogy egyből balra le, ő meg ment egyenesen tovább. De mondta, ha egyirányba mentünk volna akkor megosztotta volna velem az esernyőjét :D

Vasárnap, egyáltalán nem történt semmi. Jah reggel 9.30kor kidobtam a családot a vasútállomáson, mivel mentem londonba énekelni. Így az enyém volt egész nap a kocsi. :D Előszőr is elmentem tankolni, aztán meg be a központba. Elvittem a telefonom egy javító műhelybe, de nem tudták megcsinálni. Délután visszamentem a fesztiválra körülnézni.


Jah ma is szarrá áztam, de szerencsére itt meleg az eső és nem szakadt. Ma kicsit kiborultam. Lehet, hogy én vagyok már túl öreg (ohh) de egy csomo 12-18 éves kiscsajt és srácot láttam, és minden második szavuk az volt hogy a fucking ez és a fucking amaz. Érdekes volt. Ma is csináltam pár képet. Majd holnap összehozok egy videót belőle és felrakom.
Olyan 8körül mentem a vasútállomásra, mivel akkor jöttek vissza az Anne-k. Nagyon jól érezték magukat. :)

Jövőhéten megy a kislány utoljára suliba, utánna meg velem lesz 4 hétig. Abból 1 tánctábor reggeltől estig, 1 hét trampulin tábor napi 1-2 óra, 1 hét meg a mandula műtétje. Szóval marad 1 hét amikor vele leszek napi kb 10-12 órát. Pfff
0 Responses

Megjegyzés küldése