trampulin, tb kártya,

Nem nagyon történt semmi érdekes mostanában. Csak annyi, hogy tegnap kb fél9ig tuti dolgoztam. Mivel hétfőn megjött a trambulin és tegnap be akartuk felyezni, de nem jött össze. Nagyon nehéz :( Még a Phil is átjött ( ő a szomszéd) segíteni, de így sem haladtunk gyorsabban. Lehetséges, hogy szét kell szedeni, mivel valami nem jó.
Ma tuti nem lesz folytatva, mivel este mennek el az Anne-k vacsorázni. Majd esetleg holnap.
Újabban nagyon sz@r idő van. Minden nap esik. Végül is ez jellemző angliára, nem a 30 fok :D
Ma meghozta a postás az eu-s tb kártyámat. Még 3án regisztráltam érte neten, de nem gondoltam, hogy elküldik, mivel a magyar tb számom adtam meg. De mint kiderült az is jó volt, így megküldték. Most már nyugodtan lehetek beteg, és akkor ingyen mehetek dokihoz. (Nah jó nem akarok beteg lenni, csak szükség esetén jó ha van).

Még annyit, hogy tegnap be lett göndörítve a Chloe haja, és utánna ő megcsinálta az enyémet.
Itt egy kép :

A másik két kép ma készült. Most én csináltam a hajam. Szerintem jobb lett mint a tegnapi. De volt vagy egy óra mire elkészült. Vélemények??






És már csak 30 egynéhány nap és otthon leszek. :hihih

xoxoxox
0 Responses

Megjegyzés küldése