vasárnap londonban, fárasztó hét, de remélhetőleg szuper hétvége

A mostani hét eléggé húzósan telik le, de már mindjárt vége.
De előszőr még írok a múlt hetem végéről. A Chloet pénteken megműtötték. Így egsz pénteken egyedül voltam. Szombaton olyan 11körül keltem fel, de már itthon
voltak :) Mint kiderült már 8.30kor el kellett hagyniuk a korházat. Meglepetésemre eléggé jól érezte magát. :) És ez a jó lét tovább folytatódott egész héten. Fogalma
m sincsen, hogy mi történt vele, mivel általában nagyon sok minden miatt bőg. Ezek szerint ez nem fájt neki.
Megkért az Anne menjek el a sainsburysbe kaját venni, ha van időm. Mivel ráértem így elmentem. Délután meg bementem a városba. Már nem tudom hogy miért. Jah de annyi jó volt, hogy végre ültem emeletes buszon és az első sorban :D Hát néha félelmetes volt, mikor nekicsapódott a busz oldalának a fák ágai .


Vasárnap ugy volt, hogy megyek bbq partira de aztán még sem. De azért felmentem londonba. :) Hatalmas város. :D
Nem tudom milyen okból de a fák törzsét piros pöttyös papírral csomagolták be:


2 "kerületét" néztem meg a városnak:
Whitehall & Westminster area
Piccadilly and St James's area

Pár dolog a Whitehall & Westminster area-ról.
Előszőr láttam egy hatalmas fehér épületet amcsi zászlóval. Azt hittem a nagykövetség, de mint kiderült csak egy hotel


Ahogy sétáltam a Temze partján "találkoztam " 2 szfinxel meg egy egyiptomi oszloppal. Nagyon szépek voltak. Rengeteg ember állt körülöttük a fényképek miatt.


Ezután elérkeztem a Parlament épületéhez és a Big Benhez. Itt is rengeteg turista volt, mivel ez az épület nem maradhat ki egy londoni idegenvezetésből. Közben telefonon beszéltem a Gabival. Ő éppen otthon relaxált, de megígérte legközelebb jön velem. :)


Ahogy elemtem a parlament mellett, megérkeztem egy térre . Ezen a téren híres állam férfiak szobrai vannak kiállítva (Churchill, Lincoln, Nelson Mandela ...)

E tér mellett vole egyből a Westminster apátság. Hát ez is óriási épület. Itt is rengeteg ember, meg tömegnyomor. De ez is várható volt. Készítettem pár képet és mentem tovább.
Ahogy mentem tovább át értem a Piccadilly and St James's area-ba. Előszőr elmentem a St James's park mellett, de nem mentem be, mivel célirányosan mentem a Trafalgar Square-re. Itt nem tudom milyen okból, de hatalmas markolók lapátján vitték az embereket, persze pénzért. Ezt a teret a télen csak átszaladtam, de most volt időm körbenézni. És nagyon szép. Az egyik oszlop tetején volt egy férfi és táncolt, de eléggé idiótán nézett ki. De rengeteg ember nézte, meg tapsolt is neki.




Ennek a térnek a végén van a National Galery. Hát oda nem mentem be, majd talán legközelebb.
Innen mentem tovább a Buckingham palotához. Nagyon érdekes az egész. A palotával szembe van egy út The Mall és ez le van zárva a forgalom elől.


Ahogy közeledtem a palota felé, jobb oldalt az egyik kijáratnál már ott áltt az őrség. Hát nem tudom mennyi lehet a fizetésük, de nagyon jó állóképességük van. Naponta több órát mozdulatlanul állni, főleg ugy hogy a sok turista oda áll melléjük és fényképezkedik velük.

Palota az hatalmas, meg szerintem szép. De az előtte lévő szobor és szökőkút is gyönyörű . Szívessen laknék ott :D Már csak az egyik (inkább a kisebbik) herceggel kellene összeismerkedni.
Visszafele menet a St James's parkon keresztűl mentem. Ott találkoztam egy mókussal, meg jó pár kacsával és pelikánnal.
Ahogy kiértem a parkból egy hatalmas szabad tér volt.

Mint kiderült az a Horse Guards háza. Itt is gyártottam jó néhány képet. Amelyiken én vagyok azt egy magyar fényképezte. :D Ők csak kijöttek 1 hétre körülnézni.


Videó Londonról:



A hetem, a kislány végzett a sulival így itthon volt egész héten. Hát hétfőn nagyon sokat játszottunk. Reggeltől estig az utcán voltunk. Kb ha 10 percet ültem egész nap. Szóval este örültem hogy ülhetek.
De a többi nap meg egyre lazább volt. Egyiknap jöttek a barátnői 2 órára akkor velük volt, aztán ment partiba, meg vacsorázni, meg minden fele. Szóval egyre lájtosabbak a napok . De túl fogom élni. :D Muszáj lesz. Még jövőhéten leszek vele 5 napot reggeltől estig, aztán utánna elmegy táborba, napközbe így csak reggel és este leszek vele kicsit. Szuper. :)
Aztán utánna meg megyek haza. Juppi..........
Hétvégén jön jön le a Gabi, végre..... Aztán ő vesz fényképezőt, meg megvesszük neki a vonatjegyet, meg megpróbálom megszerelni a nokia telefonját, remélem sikerül rávarázsolni a gpst. Aztán szombaton este itt alszik, vasárnap nem tudom még mi lesz. Majd lesz vmi.

Jah elkezdtem hulahoppozni. :D Hát az elején katasztrofálisan ment, de már egyre jobb. De az oldalam már irtóra fáj. De kibírom.
0 Responses

Megjegyzés küldése