Csütörtök van megint :D Juppi.
A hetem teljesen átlagosan tellik. Semmi izgalom, semmi.
Egyik nap délután szétszedtük a trampulint és összeraktuk újra. Hát kész szenvedés volt. De szerencsére sikerült. :D Majdnem tökéletes. Az egyik lába vmiért nem akar a földön meg állnni. :S Így ha a Chloe ugrálni akar akkor nekem kell azon a lábon állnom :D De szerencsére eddig mindig csak 10-15 percet ugrállt. De majd kereseünk valami súlyokat vagy valamit.

Újabban minden reggel suli előtt biciklizni megyünk.
Eddig ugy volt hogy hétőn megy mandula műtétre, de a dokinak eltörött a lába, így egy másik doki fogja megműteni most pénteken. Kíváncsi vagyok, hogy fogja viselni. Mivel már akkor bőg meg sikit ha a macska hozzá ér a körmével. De szerencsére itthon lesz az anyuka is. :)
Még múlthéten beszéltem a Melcsivel, és mondta, hogy tervezik ,hogy menni kellene Párizsba majd olyan november körül egy hosszú hétvégére. Hát én szívessen mennék. :D Már néztem is vonatjegyet, és Londonból 42 font volt oda-vissza :D Remélem össze fog jönni. Még úgy sem voltam ott.
Tegnap éppen néztem a BCOT (Basingstoke College of Technology) weboldalát, és azt tanulmányoztam, hogy mit tanulhatnék szeptembertől. Hát rengeteg kurzus van. És a többég nem is olyan drága. Előszőr is angol kell, hogy legyen nyelvvizsga, mire haza megyek. Találtam is egyet FCE (Cambridge ESOL: First Certificate in English) ez egy 10 hetes kurzus és 200 font + 65 font a vizsga díja. Ha jól tudom akkor ez egy középfokú vizsgának felel meg otthon , asszem. Jah és ,megnéztem otthon csak a vizsga díja lenne 40 000 ft, szóval itt olcsóbb . Jah meg még azon is gondolkoztam, hogy a kurzust kihagyom , mivel manchesterben jártam már erre a kurzusra, szóval nem tudom még.
Volt még jó pár infós kurzus is (tudom otthon is azt tanultam és , most éppen szünetel ) , de szerintem egy itt megszerzett papír többet érhet.
Jajj tegnap volt a Chloe golfozni. Tök ügyes volt. Láttam ott is indítanak kurzust szeptembertől. :D Heti 1,5 óra 10 héten keresztűl 65 font. Kitudja lehet én lennék a következő Tiger Woods.
Tegnap hívtam BBQ partira Londonba vasárnapra. Hát valószínűleg megyek. De remélem tud jönni a Gabi is, mivel nem akarok annyi idegen angol mellé menni egyedül. Bár kitudja, lehet az is jó lenne. :P
Tegnap voltam a vasút állomáson és megvettem a vonatjegyemet.
Szóval már meg van a:
Basingstoke- Gatwick => vonat jegy
Gatwick- Ferihegy => repjegy
Ferihegy- Rácalmás => autó (remélem)
Rácalmás - Ferihegy => - || -
Ferihegy- Luton => repjegy
Luton- Basingstoke => vonatjegy

Így néz ki a vonat jegy:
Ez meg a rail card-om:

Szóval már majdnem minden meg van :D Még kell pár ajándékot vennem azt jólvan.
Jah tegnap meghosszabítottam a 16-25 rail kártyámat (ez 26 font volt ,de 1 évre érvényes). Mivel így csak 32 font volt a vonatjegy, amugy meg 70 lett volna.
Itt egy kép a kocsiról, mivel mindig elfelejtettem lefényképezni.Jah ő a Daisy (lány név) , és fiú! Kicsit elnézték :D



Nah pussza!!
És már csak 30 nap és otthon vagyok. :D :D
3 Responses
  1. Névtelen Says:

    szia gabi,
    ott mizu, ott is esik? ...asszus itt igen,..ar az ido egesz heten :( puszi


  2. Névtelen Says:

    melcsi vtam :D:D


  3. G. Says:

    Szia!
    Köszi meg vok. :) Hát itt is eléggé sz@r az időjárás. Volt olyan nap h 10 perc eső- 10 perc napsütés és ez váltakozott 24 órán keresztül.
    Ma -meg holnap egyedül leszek, mivel a kislány korházba ment, és ment vele az Anne is.
    És veled mizu? Mik a terveid az elkövetkező hétvégékre?

    pussz

    Gabi


Megjegyzés küldése