egy szó => szuper

Igen :D
A hétvégém úgy telett ahogy elterveztük. Minden tökéletse és hiper szuper volt. Jah és nem is költöttem sokat.
Nah de ketdjük az elején. Mivel úgy volt megbeszélve, hogy olyan 9.30ra jön a Gabi így már felkeltem fél 9kor. Gabi pont akkor jött mikor az Anne és a Chloe készült elmenni, de így is beszélgettek egy kicsit. :) Jajj nagyon édes volt a Chloe, ahogy meglátott reggel egyből átölelt.
Előszőr megpróbáltam a gpst rávarázsolni a Gabi nokia n95-jére. De nem sikerült (ha esetleg valaki tudja, hogy hogyan kellene akkor feltétlen írjon,köszi ) Közben a Gabi fényképezőt keresett azargos oldalán. Mivel amit kinézett már hetekkel ezelőtt annak felemelék az árát, mivel ma volt katalógus csere. Igy olyan dél körül hagytuk csak el a házat. Bementünk a városközpontba az argosba, és megvette a Gabi a samsung gépét. Hát szerintem megérte az árát. Olyan 10 000ft al volt itt olcsóbb mint otthon kb. Közen elmentünk az 1fontos boltba, vett a Gabi hajfestéket, mivel már eléggé le volt nőve a haja. Mást nem is nagyon csináltunk. Mentünk haza és befestettem a Gabi haját meg le is vágtam. Nagyon jó lett. Sehol nem maradt feket a haja.


Jah még délelőtt bementünk az Iceland-be (ez egy élelmiszer bolt) és vettük csirkemellett, meg leveseket és azokat megcsináltuk. Hát szuper volt végre főtt kaját enni, az egész heti nyers kaja után.
Olyan 3körül megint elindultunk a városba.
Gabi vezet (itt már festve volt a haja :D )


Mivel a tvn nem találtam meg a f1et adó csatornát, így nem tudtam nézni. Így a rádióban hallottam a Massa balesetéről. Hát szegény. Remélem minél hamarabb jobban lesz és felépül.
Szüval megint bementünk a központba. Előszőr a Primarkba.
Vettünk 1-1 pulóvet 3 fontért, és a Gabi még 1 farmert szintén 3 fontért. Hét igen akcijós volt. :D És persze jól is néz ki. Jó lenne ha nyitna otthon is egy ilyen bolt, persze ezekkel az olcsó angol árakkal. :P


Ezután elmentünk egy templomhoz, meg egy két helyi szoborhoz. Jajj meg a Gabi vett ez 1 fontos boltban PITTYPANG-BOGÁNCS levet . Éss nagyon jó ize volt.


Miközben sétáltunk az állomáson, láttunk egy szobrot ami egy íves vmit tartott. Nah azzal is fényképezkedtünk.

Ezután megkerültük a shopping centert és elmentünk a másik felére a központnak. Közben keresztül mentünk a bevásárló központon és láttunk egy pingvin alakú kukát. Amibe ha bedobtunk valamit akkr megszólalt. Hát ott láttunk egy érdekes szobrot.

Miközben sétáltunk vissza a kocsihoz, 2 néger megszólított minket, hogy újságírok vagyunk-e? Mivel nagyban fényképeztünk mindent. Sajnos (így utólag erre jutottunk), csak rávágtuk, hogy nem, és mentünk tovább. Pedig simán beszélgethettünk volna velük.
Ezután mentünk haza. Itthon még nem volt senki, pedig már 7óra elmúlott. Hát igaz a multkor is olyan 8körül jöttek haza. Mivel a Gabi elfelejtett fogkefét hozni, így elsétáltunk a sainsburysbe. Kb 30 perc séta volt oda és vissza is annyi. Család még mindig nem volt sehol. A Gabi hamarabb lefeküdt aludni mint én, mivel én még kiválogattam a képeket. De nem tudtam feltölteni, mivel betelett az indafoton a tárhelyem, így várnom kell még 6 napot és újra lesz. :) A család olyan fél10 körül ért haza.
Reggel 7.30kor keltünk, mivel még ki kellett sütni a husokat, mivel szendvicseket gyártottunk.


A 9.11es vonattal mentünk fel Londonba. Olyan 10 re meg is érkeztünk. Én tartottam idegen vezetést. Hát mivel a Gabi még sose volt Londonban, így előszőr elmentünk az Imperial War Museumba. Hát itt gyorsan végeztünk. :D


Ezek után végig sétáltunk a Temze partján. Itt is született jó pár kép, de azokat majd megtaláljátok az indafoton. Miközben a London eye mellett mentünk el, jött szembe egy magyar nő aki éppen telefonált. Ő volt az első, utánna asszem még találkoztunk 2-3al.
Miközben sétáltunk láttunk egy fa ház szerű építményt. És mint kiderült a flick-re lehet felkerülni, így táblára kellett valamit írni és lefényképeztek minket. Hát a kép ma még nem volt fent, majd holnap lecsekkolom megint.
Ezután átmentünk a Temze másik oldalára és megnéztük a Big Bent , és itt döntöttük el hogy útirányt változtatunk. Így csak megnéztük a Buckingham Paloltát és onnan megyünk az Oxford street re.
Miközben sétáltunk láttunk egy Harry Potter fan férfit. Talárban volt, meg szemüvegben és griffendéles sálban. Hát érdekes volt, ja meg voltunk egy boltban ahol 20 fontért vagy többért lehetett volna varázspálcát venni, meg hasonló Potteres dolgokat.
Hát a Buckingham palotánál megint rengeteg ember volt. De most láttunk egy "kis" őrség cserét. Nekem tetszett.






Hát miközben sétáltunk az Oxford street felé, átmentünk egy téren ahol rengeteg zászló volt, és láttunk magyart is. :)


Az Oxford streetben nem csalódtunk. Még mindíg nagyon hosszú (kb 2km ) és rengeteg bolt van (kb 300). Hát itt is bementünk egy Primarkba, de tömegnyomor volt. Aztán bementünk rengeteg Londoni szuveníres boltba. És alhatároztu, hogy 2 hét múlva megint eljövünk és veszünk I love Londonos pólót. Meg én is kinéztem jó pár ajándék ötletet.
Miután a végére értünk elindultunk a másik oldalon vissza felé. De félúton lekanyrodtunk az egyik utcán. És kb 2 perc séta után mit látok. Egy Ferrari boltot. Hát decemberben még az volt kiírva, hogy hamarosan nyitanak. Most meg már nyitva voltak. Tudtam, hogy nem hagyhatom ki , így bementünk.
A bejárat után ott ált egy F1es Ferrari. Hát az gyönyörű volt, szebb mint a multkori Renault. Hát gyorsan gyártottam is jó pár képet. A boltban amugy azokat a dolgokat árulták amik a netes Ferrari store-ban vannak. Láttam órákat, kabátokat, biciklit, mindenféle papír árút. Jah amugy egy negatívum volt, a dolgok ára. De majd 2 hétmúlva megint megyünk, akkot veszek valamit.


Innen már egyből mentünk a vasútállomásra. Az 5.35ös vonattal mentünk, és olyan fél7re értünk Basingstokeba. A család még most sem volt itthon. A Gabi fényképezőjéről átraktam a gépemre a képeket. Aztán ő meg ment is haza.
Este kiderült, hogy megy a Chloe jövőhéten trampulin táborba, hétfőn és szerdán 1-1 órára. Szuper....... :D
Majd megint csinálok videót. Attól függ, hogy jövőhéten mennyi időm lesz. De majd igyekszem.
0 Responses

Megjegyzés küldése