Egy gyors helyzet jelentés :D
A hetem egészen nyugisan tellik, ahhoz képest, hogy a Chloe itthon van.
Hétfőn megnéztünk reggel 2 filmet, a 101 kiskutyát és az Óz a nagy varázslót. Igy kb végeztünk fél11re , és aztán mehettünk is trampulin táborba. Mivel a héten (szerencsére) megkezdődött.
Miután ott végzett, elmentünk a Sainsburysbe bevásároltunk. Ebédre a kislány pizzát akart enni, így azt is vettünk, ő szalámisat evett én sima sajtosat.
Délután játszott az új barátaival. A Theo és a "Mézi", ők itt laknak az utcában. A szüleik rendőrök, így a gyerekek eléggé sokat vannak egyedül. De nagyon aranyosak. Szóval a délután egyegész sereg gyerek volt az utcán. Kint volt a Chloe, Thoe, "Mézi", Ben, Holly, és a Dylan. De szerencsére eléggé el játszottak, így csak üldögelnem kellett.
Délután megint ment a Chloe trampulin edzésre. Én meg felszedtem az Annet. Egész jól elbeszélgettünk mindenféléről. :)
Úgy volt, hogy a Down Grange-ban vacsoráznak, csak előtt engem még haza hoznak. De mikor meglátta a kislány az utcán a gyerekeket így inkább itthon akart maradni, így itthon ettünk. A vacsora camamber sajt volt, csak mi beraktuk a mikróba így megolvadt és kenyeret mártogattunk bele.
Kedden ugy volt, hogy lemegyünk a Paultons parkba, mivel jó az idő. De mivel megint kint voltak a gyerekek így a Chloe maradni akart. De végülis jó volt. Mivel kint eljátszottak, így én bent tudtam rendet rakni, meg pihenni. De azért a nap végére már nagyon örültem, hogy vége a napnak.
Jajj ezt mmindíg elfeletettem leírni. Itt van a közelben egy katonai légibázis és rengeteg helikopter repked :D De nem annyira hangosak. De a multhéten láttunk kb 10 vadászrepülőt amik írtó nagy sebességgel mentek el felettünk. Hát nem tudom hová siettek.


Jah a kislány kitalálta, hogy jövőhéten lemegy a nagypapához. Hát remélem, ott lesz. Mivel akkor lesz egy kicsi nyugalmam. Hát de majd kiderül, mivel sose volt még egyedül és távol az anyjától.
0 Responses

Megjegyzés küldése