Martina, suli=> teszt , és munka

Vasárnap 8 körül keltem, mivel este megbeszéltem a Martina-val, hogy felmegyek skypera és megbeszéljük, hogy mi is legyen. De aztán fél9ig nem jött fel, így vissza feküdtem aludni :P
Így aztán fél11kor másztam ki az ágyból. Küldtem egy smst a Magdinak ( ő lakik tőlem 2 percre sem), hogy nem akar e bejönni a központba. Megbeszéltük, hogy fél12re felmegyek az utcatáblához és ott talizunk.
Közben persze írt a Martina is, hogy fél3tól ráér. Mondtam neki ,hogy akkor a 3as vonattal lemegyek hozzá. Anne épp akkor ért vissza mikor én mentem el. Köszöntem és mondtam ,hogy majd valamikor jövök. Válasz: Have a nice day !! :)
A Magdival nagyon jót beszélgettünk és sétáltunk. Besétáltunk a központba. :D De végül is, jó volt. Sütött a nap és meleg volt.
A vasút állomáson rengeteg ember volt. Láttam jó sok katonát, meg diákokat akik mentek vissza az egyetemre. A vonat 10 perc alatt leért Witchurchbe. Jah a jegy 3.35volt oda-vissza.
A Martina az állomáson várt. Hát nem volt nagy falu, de azért nagy nehezen találtunk egy kávézót. Megittunk 1-1 kappuchinót, és köznben jól elbeszélgettünk. Mondta, hogy örül nekem, mivel eddig csak cseh ismerősie voltak és velük ugye csehül beszélt. De most már tudni fogja gyakorolni az angol is.
Miután megittuk a kappuchinót kerestünk egy parkot. Ott letelepedtünk a fűre és 4 óra folyamatos beszélgetés és nevetés következett :)
Egy csomoszor mikor nem jutott eszébe valami bocsánatot kért. Meg megkereste a szótárban . De monstam neki ,hogy semmi baj , mindenki így kezdte.
A 7órási vonattal jöttem vissza Basingstokeba, és épphogy elértem a buszt. A soförnek kikészítettem a 2.10et mikor mondja, hogy csak 1.80 lesz mivel ez már éjjszakai járat :D Hát szuper :D

Ma reggel megint munka volt. Szokásos reggeli vasútállomás és iskolajárat meg volt. Mivel ugy rémlett szombatról, hogy jön a Gabi 10re, így idehívtam a Magdit is 10re. De aztán a Gabi csak fél11re jött. De így is beértünk :)
A suliban ma jött egy új magyar csaj. Henriettának hívják, és hát nem leszünk puszipajtások. Órán nem tudott 1 mondatot elmondani arról, hogy kicsoda. Azt óta végén megvártuk az Iránnel, hogy akkor bemutatkozunk. De hát nem sok mindent sikerült kiszedni belőle. Félénknek tűnik, vagy nem is tudom. Már 1 éve kint van, de nem dolgozott,mivel a pasija eltartotta. (jajj de jó egyeseknek....) Szóval így ennyit szedtünk ki belőle. Azt elköszönésnél mondjuk neki h 'szia' erre semmi válasz. Hát ilyen ismerősre nekem nincsen szükségem......
Szóval az óra kivételesen jó volt. Te tudjátok miért?? Mivel tesztet írtunk. Nem volt egetrengetően nehéz.
1. feladat: volt egy levél is hiánnyzott kb 6 szó. és a megadott szavak közül kellett kiválasztani mi illik bele.
2, : hosszabb (fél oldal) szöveg és a végén volt 6-7 kérdés, és ott be kellett "x"elni a helyes választ
3, : volt pár kérdés (honnan jöttél, ki vagy, mit csinálasz, mit akarsz a jövőben....) ezekre kellett válaszolni. hát én leírtam neki a múlt héten beadott levelem megfeleőjét (persze magamtól írtam neki ott)
Szóval ez ki lesz jövő hét hétfőre javítva, és ha jól sikerül akkor mehetünk másik csoportba. Hát remélhetőleg jó lesz. Az 1. feladatnál tudtam az összeset, 2.nál 1ben nem voltam 100%ig biztos, és a fogalmazásnál mjad kiderül mit talál hibának. De remélhetőleg egy 90-95% lesz. Remélem ennyi elég nekik a csoport cseréhez.
Óra után megvártam a csajokat, és elmentünk a városközpontba. Még reggel kitöltöttem egy jelentkezési lapot a shake-es munkához. Na h azt le is adtam. Csávó megköszönte és mondta majd hívnak, de ha nem akkor menjek be hétvégén megkérdezni mizujs. Hát nagyon remélem, hogy elmehetek oda dolgozni. Elvileg 6-7 fontos az órabér (1800-2100) és ha már naponta csak 5 órát és het 3szor dolgozok az már hetente 90 - 110 font (27 000- 33 000 ft) Szóval ujjakat keresztbe és szorítani nekem!!


Holnap majd beszámolok a napi munkáimról. Vagyis a napi elvileg 5-6 órából hogy kell csak 2-3at dolgozni :D
4 Responses
  1. renkovics Says:

    én nagyon drukkolok
    a shakes munkához is és a csoportváltáshoz is
    bár szerintem azt majdnem biztosra veheted
    mert ki kerülhetne át ha nem te?
    én meg emnnyire örülnék ha csak cseh ismerősöm lenne és csak csehül beszélnék velük
    legalább nem felejtenék el mindent mire visszatérek a szlavisztikához
    hát ez a magyar csaj már így elmodnás alapján se szimpi
    meg mi az h egy éve kinnvan a pasija tartotta el oké
    de egy pohár vizet nemtud kérni angolul?
    mert jó nem doglozott de nem is mozdult ki a lakásukból ha még bemutatkozni se tud?
    pf
    nekem is jóljönne egy ilyen 8-10 fontos órabéres milksékes meló bár én inkább kabalafigura lennék xD
    de itt nicnsen semmiféle milkshakes vagy akármi
    akkor se hirdetnének állást azbiztos :S


  2. renkovics Says:

    ja és már kérdezni akartam h a régi blogod címe micsoda?
    vagy még az üzemel vhol? mert elolvasnám a kezdeteket...


  3. G. Says:

    Szia.

    Persze üzemel: http://angliabol.blog.com/

    Hát holnap kíváncsi leszek az új magyar csajra. Mutatni fog e valami barátkozási hajlamot vagy sem. :D
    És remélem kiderül mi lett a teszt eredménye.


  4. renkovics Says:

    köszi.csekkolom is


Megjegyzés küldése