önállóság, munkarend változás, big sale

in the nighttime
when the world is at it's rest
you will find me
in the place I know the best


Önálóság? Hát igen, valaki önálló lett. Hát nem én mivel én eddig is az voltam . :D Hanem a Chloe! De erre térjünk vissza később.

Mivel csütörtök este nem mondta az Anne, hogy mikor kelljek pénteken így felkelltem negyed8kor. De mint kiderült nem kellett volna, mivel ő vitte a Chloet az iskolába. A pénteki napom ...hát öhmm unalmas volt. Bementem délelőtt a központba körülnéztem, meg vettem pár dolgot. Aztán olyan 1re vissza is értem ,mivel nem tudom, hogy ki fogja felszedni a Chloet a suliban. Anne meglepő módon nem volt itthon, és nem is jött haza csak 4körül a kislánnyal. (És most jön a nap fénypontja) Mondta az Anne, hogy nem kell az utcán lennem ,mivel a Chloe már elég idő ahhoz, hogy egyedül legyen kint. Csak akkor kell vele lennem , ha a parkba akar menni. (Még több szabadidőm lett!!) A másik dolog pedig: nem kell péntekente dolgoznom! Így 3 szabadnapom van egy héten!! Azért nem kell dolgonom, mivel az anyuka part time job-os lett, így ő nem dolgozik péntekente és majd ő viszi-hozza a kislányt. A fizetést meg sem kérdeztem, ugy voltm vele, hogy majd kiderül jövő pénteken.

Még is csak az FCE vizsgára fogok menni. Igaz, hogy drágább DE jobban elismerik!! És ez a lényeg. Majd jövőhéten megyek beiratkozni :D De el kell kérnem majd előre 2 heti pénzem mivel otthon hagytam az eddigi keresetem. De nem baj. Legalább addig sem költekezek. :P
Mit csinál az ember ha unatkozik vagy éppen már éjjel 1 van? Hát tuti nem azt amit én tegnap éjjel!! Előkerestem a php-s webprogos dolgaimat, mivel webshop-ot akartam csinnálni. Hát csináltam is, haladtam is vele ,de aztán berémeltt valami olyasmi, hogy ehhez nekem céget kellen alapítanom adózni...... Így inkább letettem erről az ötletemről. De nem törlöm ki a meglévő dolgokat, majd lehet pár év múlva hasznát fogom venni. Aztán még beszltem a Lacival a gólyatáborról (majd talán jövőre ott leszek (??!!!)), aztán olyan fél2körül le is feküdtem aludni.
Reggel olyan 9körül ébrdtem. De vagy 10ig még az ágyban voltam. Épp felöltöztem meg minden, hogy akkor én most megyek a városba shoppingolni, mikor az anyuka megkért, hogy várjam meg őket amíg visszaérnek a trampulin óráról . Mivel jön vmi futár és csomagot fog hozni. Hát én vártam..vártam..vártam... de csak nem jött a futár. A család is visszaért 12körül. Így én elindultam a buszmegállóba. Mai nap 1. fénypontja: heti fizetésem! Ugye csak 2 napot dolgoztam (H-K otton voltam P meg nem kell ) és mégis megkaptam a teljes fizetésem. Hát nem erre számítottam, csak olyan 40-50 fontra. De aranyos volt, hogy teljes hetit adott.
Előszőr is bementem a plázába körülnézni. Nem is tudom, hogy de bevetődtem a Zara-ba. És még vásároltam is! Talátam egy szuper felsőt, 20 fontról (~6000 ft) volt leértékelve 3.99re (1200ft), nem hagyhattam ott a boltban :D Majd cicanacival jó lesz :) Amugy volt még jó pár ruha, csak a többség S-es volt :(

from Zara




Ezután elmentem az 1 fontos bolta. Ott nem vettem sok mindent, csak sampont és balzsamot.
Onnan tovább mentem a Primarkba. Ott is kifogtam az akcijókat. Előszőr is harisnyát néztem hidegebb időkre. Találtam is 1 szürkét 0.50ért (150ft), és 1 lilát 1 fontért (300). És ezek nem is azok vékony sz@rok hanem rendes vastag harisnyák. A harisnyás polcoktól kiszúrtam egy akciós sarkot. Volt ott póló, nadrág, kabát.....Hát találtam is 3 kabátot. De azokon nem volt áthúzva a 19 font (~5700) így nem voltam benne biztos, hogy le vannak értékelve 3 ra (900kb) . Így fogtam a kabátot (nem hagytam ott, mivel tuti elvitte volna valaki :D ) és kerestem egy eladót. Találtam is egy helyes srácot, és megkértem hogy nézze meg nekem a kabát árát. Jött vissza mosolyogva, hogy igazam volt ez tényleg 3 font. Örültem is neki,mint .... Amugy a kabát piros színű és szövet. Szóval nem hideg, és nem is rövid. De jó lesz majd hidegebb időkben elvenni. :P
Itt már készülnek a karácsonyra. Kb 50-80 cmes mikulást, rénszarvast hóembert lehet venni kedvező áron.

Mikulás, rénszarvas, hóember


3 fontos kabátkám



Délután elmentem a közeli Sainsburysbe újságot venni. Ezután a kislány megkért, hogy menjek el velük a parkba. Mivel ugy sem csináltam volna semmi így elmentem. Amennyit ott el eszetlekedtek , hihetetlen. Én már 1 óra után majd meg fagytam de ők még nem. Áhh...
Pár kép:

Dylan - Chloe - Theo


Chloe


Gabi



Miután visszaértünk, épp leültem volna foci meccset nézni, mikor az anyuka megkért, hogy menjek el neki a bolba. Joghurtot, csokit és gyümölcslevet kellett vennem este 8után. De nem baj elmentem.Legalább vezethettem. Gondoltam meg is tankolom a kocsit, de majd holnap vagy hétfőn. Pénztárnál ma mind2szer (fogalmazzunk ugy, hogy 5/5ös ) pasik álltak előttem. :D Szombat lévén piát vettek. Akik előttem voltak vettek 30 db sört, valami likőrt, vodkát és kólát stb.....vettek összesen 62 fontot (18 000 ft kb) fizettek. Hát nem spóroltak.
Ma visszajött a Gabi is angliába. Holnap ha jó lesz az idő talizunk. Hát remélem az lesz.
0 Responses

Megjegyzés küldése