National History Museum London

Pénteken legnagyobb meglepetésemre, porszívó zugásra keltem . Hirtelen nem is tudtam mi ez a zaj, de aztán rájöttem. Az anyuka takarított. Nem tudom miért mivel én csütörtökön kitakarítottam a házat. Délután elmentem a postára feladtam egy levelet. Írtam a Manchesteri angol tanáromnak, hogy írjon már pár jó szót az érdekemben:D hát ha így tutira átraknak egy másik csoportba. Délután megjött a nagypapa. Tök jól elbeszélgettem vele, mivel ment az Anne a kislányért így én maradtam vele itthon. Megbeszéltük az ő és az én nyaralásom részleteit.
Szombaton eléggé korán keltem, mivel mentem fel Londonba. Az utirány a National History Museum volt. Ez tisztára olyan mint sz Éjszaka a múzeumban, a bejárátnál egy hatalmas dinószaurusz, de erről majd később.
Előszőr is jöjjön, hogy jutottam el oda.
Anyukának hála, megint ingyen vonatoztam :D
Térkép:



Először is végig sétáltam a Temze partján. Megint láttam jópár ember szobrot. De most voltak ujak is! Láttam Donald kacsát és Miki és Minnie egeret. Jah meg volt egy néger srác, aki a Jackson számaira táncolt.

Ismerős?? (Kicsivel arrébb már a Dali kiállítást reklámozták)
Meglepetésemre a Westminster híd le volt zárva, mivel valamilyen bicikli verseny volt.
Miközben sétáltam az egyik utcában csupa fehér házak voltak, különféle országok zászlóival.


Épp a térképet tanulmányoztam mikor megszólított egy anyuka, hogy eltévedtem e. Mondtam neki ,hogy nem. De mivel megszólított így megkérdeztem hol is vagyok. Mint kiderült a nagykövetségek épületei voltak azok a fehérek. Megtaláltam a magyart is :D Hétfőtől-péntekig 9.30-12.00 ig van nyitva :D Szóval ha netán szavazás lenne otthon, már tudom hová is kell menni :D




Még egy kis séta után eljutottam a National History Museum-hoz.

(Hatalmas a múzeum épülete, számos érdekességet láthatunk itt természettudományos témákról. Nagyon látványos kiállításokat tekinthetünk meg a múzeumban: például életnagyságú kékbálna, elefánt, orrszarvú, dinoszaurusz(teljesen élethű, mozgó és üvöltő dínókkal is összefuthatunk). A földrajzos részleg is sok érdekességgel szolgál. Ha viszont mindent meg szeretnénk nézni, egész napot kell rászánnunk.
Az ide látogatót már a belépés után megdöbbent
ő látvány fogadja: nem csupán az Alfred Waterhouse által 1881-ben tervezett katedrálisszerű Central Hall nyűgöz le bennünket, hanem az ott kiállított 130 millió esztendős, gigantikus Diplodocus csontváz is.

Érdemes ellátogatni a dinoszauruszok világát bemutató kiállító-terembe, ahol csontvázak és élethű makettek segítségével ismerhetjük meg a dínók életét. Láthatunk itt Triceratops csontvázat, de szemtől szembe találhatjuk magunkat egy T. Rex-szel is.

Emlősök termeNe hagyjuk ki az óriás emlősöket (pl. kék bálnát) bemutató termet sem, és érdemes kipróbálni, mit érzünk egy földrengés során, vagy épp mi történik a vulkánkitörés alkalmával. )


Hát eléggé hosszu sor volt, e kb 10 perc alatt sorra kerültem. És természetesen nem kellett belépőt fizetni, mint a londoni múzeumok 90%ánál.
Bent kapásból egy hatalmas dinószaurusz fogadott.

Előszőr elmentem a dinó részlegre. Itt volt minden féle fajta és méretű példány.

(bocsi kicsit sötét, de lehet látni a dinoszauruszt!)



Ezután átmentem az emlős részlegre. Itt láttam elefántokat, tigrist, mosómedvét, bálnát és még rengeteg álltatot.










Aztán jött a hüllő részleg. (teknősbékák, kígyók.....)




Ilyen teknősöm van otthon a lavorban :) (ugye még ott vannak???)




Mikor itt végeztem átmentem a Victoria & Albert Museumba, de hát az nem tetszett. Volt mindenféle váza,cserép, régi ruha. De nem kötötte le a figyelmem.

Miközben sátáltam vissza az állomásra láttam 2 piros Ferrarit, de ezeket nem tudtam lefényképezni. De helyettük itt egy szürke Maserati.



Épp megálltam egy pillanatra a térképem tanulmányozása végett, amikor hirtelen megszólított valaki. Egy biciklis srác volt és megkérdezte eltévedtem e. Mondtam neki ,hogy nem . Aztán megkérdezte hová megyek, mondtam a Waterloo állomásra, erre ki volt borulva, hogy miért gyalog mikor az 6 km. Hát én szeretek sétálni, meg nem költök 5 fontot busz jegyre.
Miközben a Westminster híd közepén sétáltam


(a híd le volt zárva, csak gyalogosok mentek rajta ), egyszer csak halottam a rendőr motorost szirénázni. Hát nem tudom kísértek e valakit, de 10 motoros rendőr elől, aztán 3-4 autó és zárásként 3 motoros megint.






A Temze partján filmet forgattak. Láttam 3 srácot kamerával rohangálni meg utasításokat mondtak. Nem tudom mit v kiket filmeztek.


Miközben sétáltam el egy épület mellet, a szívbajt hozták rám. Rám ugrott egy zombi. Valami horror háza mellett sétáltam el, és így reklámozták , meg egy félkaru emberrel.



Láttam még óriás szappan buborék fújókat és focilabda zsonglőröket is-




Buborék fújó


És itt a videó a mai napról:




Ez a videó pedig még a 2 héttel ezelőtti Winchesteri:


1 Response
  1. Névtelen Says:

    ez egy klassz nap lehetett
    énis sokat sétálok
    az a csávó meg tunya városi
    :P


Megjegyzés küldése