suli :S sírni akarok.......

"Don't do anything reckless or stupid. "

A vasárnapom teljesen unalmas volt, szóval arról inkább nem írnék semmit :D

Ma megint 6.15kor keltem, mivel vinnem kellett az anyukát az állomásra. Ameddig a kislány tvzet, addig én kitakarítottam a konyhát és a nappalit. Mivel 10re jött értem a Gabi. Ma kivételesen az "én" kocsimmal mentünk. Először elmentünk a morrissonsba kaját venni. És ez tényleg kaja bolt , és nem bútor :D Az órám 11kor kezdődött, a Gabinak meg 11.30kor.
Most írok bővebben az óráról. És aki ismer az tudni fogja h nem túlzok!!
Hát én már az első 5 perc után kéész voltam, és ilyen fájdalmat még sosem éreztem (nem fizikailag , hanem lelkileg fájt az egész ). Érzett már valaki így?? Ha nem akkor is együtt lehet érezni velem :( Legszívesebben ott hagytam volna őket a teremben. Hát az órán a "hogyan jellemezzünk egy országot?" című dolog volt. Hát kezdetként elkellett olvasni egy szöveget magunkban, aztán hangosan olvastuk fel. A tanár meg ís dícsért milyen szuper a kiejtésem. Aztán az egyik csajnek ki kellett volna mondania ezt a számot: 39 567 000 . Hát nem sikerült, aztán még a másik 3 nak sem. Én szép nyugodtan jelentkeztem, azt végre elmondhattam. Következő lépés: ismeretlen szavak felkutatása. kb a szöveg 200 szavas volt, nekem egyedül a "szövés " volt új. Szómagyarázatok következtek: currency, population, landlocked és még jó pár. Tanár kérdi az 1., ki ismeri. Hát rajtam kívűl senki, jó. Eltudnám e magyarázni mit jelent. 1 mondatba összefogalatam és meg volt a jelentése. Tanár megint megdícsért, ügyes vagy Gabriella. És utánna még ezt eljátszottam kb 8-10 szóval. Az elején még örültem h hú de f@sza h én ennyire okos vagyok, de a végén már meguntam.
Következő: mondj pár mondatot az országodról kapásból (lakosság, hol van, zászló, kaja. blabla...) Hát ez is 20 percig eltartott a többieknek. Itt már eljutottam arra a pontra, h feladtam . Ha akar felszlít a tanár, a végén még izomlázas lesz a kezem.
Utolsó feladat: ugyan ez csak írásban. Hát katasztrófa. Tanár adott segéd papírt (magyarul arról kellett volna lemásolniuk) de még arról sem sikerült csak 2 mondatot összehozniuk 15 perc alatt. Addig én teleírtam neki több mint fél oldalt. Mivel már nagyon unatkoztam a tanár kijavította és 2 (!!) hibám lett, feleslegesen raktam ki a "the"-t a katolicizmus elé és még máshová. Meg is dícsért.
Óra végén volt egy jelenléti ív, meg óra értékelés. 1 oszlop: Megértettem az óra anyagát (igen, többségét,nem) ment a pipa az igenhez. 2. oszlop : anyag nehézsége (holt könnyű, könnyű , neház) ment a pipa az 1.höz. Kíváncsi vok mit fog a tanár jövéhétre beírni a megjegyzésrovatba . Hát remélem azt h mehetek másik csoportba. Mivel ha nem akkor , még nem tudom mi lesz. De el fog menni az egésztől a kedvem.
1 Response
  1. Névtelen Says:

    hát ez így elég elkeserítő :s
    én már tuti bőgve rohantam volna ki de előtte jól beszóltma volna mindenkinek
    meg egyáltalában, nem sok hasznod lesz így a nyelvsuliban töltött idődből
    nagyondrukkolok h átkerülj


Megjegyzés küldése