szalmonella, quad, hajvágás, london, angol

Szerdán megint én vittem a Chloet az iskolába. Utána gyorsan kitakarítottam a házat és lazy day volt. Dél előtt még megkért az Anne, hogy menjek el a patikába és hozzak el neki 1 gyógyszert. El is mentem, azt elkértem, a nő megkérdezte a címünket és miután bediktáltam neki a helyeset már oda is adta a gyógyszert.
Az elkövetkező 7 hétben nem 3.15kor kell felszednem a Chloet kedden és szerdán hanem 1 órával később, mivel krikett és foci edzése van. Focira egész arsenal- os felszerelése van :D Délután kiderült mi az anyuka baja : szalmonellás lett. Törökben biztos bekajált valami nem megfelelőt. Így elkellet mennem a dokihoz, elkérni a receptet. Aztán pedig a patikába és kiváltani. Amúgy a vércukra sem jó, mivel azt is szokta mérni és mondta, hogy nem jó. D e azt nem kérdeztem, hogy alacsony vagy magas. Délelőtt megjött a kislány szülinapi ajándékát igaz késett, de végre itt van. Kapott egy elektromos quadot. Hát kb fél óra volt , mire megtaláltuk hová kell bedugni az aksi töltőt. De az összeszerelésre nem mertünk vállalkozni, mivel 8 millió darabból állt. Így átszóltunk a szomszédnak, hogy majd jöjjön át. Én vittem Brownies-ra is a Chloet, előtte megkajáltunk a mekiben .
Negyed8kor érte is mentem, mire visszaérünk már itt volt a szomszéd és szerelte a quadot, hát kb 1,5 óráig tuti elbütykölte.
Este a Gabi átküldte az előző napi képeket.






Csütörtökön reggelre feltöltődött a quad, így a suli előtt még tudott vele menni a Chloe. Az angol sulin megint felhúztam magam, de nem érdekel már. Majd kiderül milyen lesz. Ha meg olyan amilyenre tippelek akkor a következő nyelvvizsgám eléggé jó százalékos lesz. De majd kedden kiderül

Ma olyan 9ig aludtam, mivel ugye péntekente nem kell dolgoznom !! Lementem, és mondta az Anne, ha akarok menjek be a városba mivel jön hozzá masszőr és nem akarja, hogy le menjek. De én inkább feljöttem és msneztem. Hát már azt hittem nem én fogom elszedni a kislányt amikor az anyuka haza ért 14.43ra és mondta ha nem lenne baj menjek el a gyerekért. Fogalmam sincsen hol volt, de 11.20kor elment és csak most jött vissza , de 4 nagy szatyorral . Szóval felszedtem a gyereket, miután haza értünk kint maradt játszani én meg bejöttem. Délután még beszéltem anyáékkal . Hát ő most fog elkezdeni angolul tanulni, és majd én táv oktatom. Hát eléggé nehéz lesz 0ról érettségi szintre felhozni fél - 1 év alatt. Hát ha jól megy majd, még lehet azon is elfogok gondolkodni, hogy elmenjek e angol tanárnak.
Este elmentem a sainsburysbe vettem magamnak vacsit. Anyuka mondta vegyek sajtot neki. Hát én azt hittem rendes sajt kell, erre neki meg vmilyen chips sajt kellett, így fél9kor újra vissza a boltba. Kb 9ig gyurmáztam a kislánnyal aztán jöttem fel.
A Melinda hívott hozzájuk, de nem tudtam menni, mivel nincsen annyi pénzem. De majd legközelebb.
Tegnap gumtreen találtam egy magyar csajt, és vele fogok menni Londonba. Oda azért tudok menni, mivel ingyen megyek a bérlettel. Hát remélem aranyos lesz, és az időnk és szuper lesz. De arról majd beszámolok holnap vagy vasárnap.

El is felejtettem mondani, ma levágtam a hajam kb10 cm től szabadultam meg. Egész jó lett. Igaz kicsit rövid lett és zavar, hogy nem tudom a fülem mögé tűrni, de majd megnő.
De jó is ez a youtube :D Mindenféle oktató videó van fent, lassan már lesznek fent "Hogyan vegyük ki a vakbelünk otthon" című videók :D


Pusszza

Gabi
0 Responses

Megjegyzés küldése