Vasárnap szerencsére jó idő volt, így találkoztam a Gabival. Elvileg a 12.20ra értem volna le Altonba vonattal, de busz menetrend változás volt. Azt tudtam, hogy változni fog és más időpontok lesznek, de azt már nem hogy az útirány is változni fog. Így nem jött az én buszmegallómba busz :S Így sétálhattam el a Sainsburyshez és ott vártam a buszra.
Szóval Altonban találoztam a Gabival és ereteileg Porstmouth (asszem így írják...) -ba mentünk volna le, de mivel már délután volt így maradt "csak" Wincheter :D Az első utunk a meki volt mivel már nagyon éhhesek voltunk és a másik dolog pedig ez anglia legolcsóbb kajáldája!! Sokszor még a kenyér is drágább mint egy hepimél menü :D És ugye most válság van , így spórolni kell. Abban ez étteremben mindig! magyarokkal utunk össze. Ugye a multkor már mondta, hogy 2 dolgozó is magyar, de most összefutottunk egy egész csoporttal , voltak vagy 10-13an :D Szóval kényelmesen befészkeltük magunkat a hattalmas zöld székekbe és fél-1 órát tuti ott voltunk.



Vasút állomás



Ezután elmentünk megnézni pár épületet, meg az olcsó boltukat is körbejártuk. Nekem kellett vennem valamit a kislánynak mivel hétfőn lesz a születésnapja ( 8 . éves lesz). Ezután még sétáltunk egy darabig aztán indultunk a kocsihoz. De mivel még korán volt visszamentünk a mekibe egy cappucinoért. Készült jó pár kép is egész nap, de az a Gabi fényképezőjén van, így azokat majd csak később tudom felrakni.
Olyan él8körül értem haza, a család még sehol sem volt. Mikor megjötte mondta az Anne, hogy nem érzi jól magát és ezmiatt nem megy hétfőn dolgozni. Én meg mondtam neki, hogy ha tudja akkor majd hétfőn adja oda a jövő és utánna heti pénzem mivel beakarom fizetni az angol tanfolyam árát. (itt még nem tudtam azt amit most tudok :@ .....)
A hétfő teljesen unalmasan telett. Reggel oda adtam a Chloenak az ajándékot, egy medvét kapott. Aztán elvittem a suliba, utánna takarítás , du értem mentem és olyan 6körül elindultunk az étterembe.
Ma is én vittem a Chloet a suliba. Utánna haza jöttem és megbeszéltem a Gabival, hogy akkor ma mi lesz. Mivel ugy volt hogy ma jön ide Basingstokeba beiratkozni a suliba. Aztán mivel ennél olcsóbbat nem találtunk (vagyis a másik sulit nem értük el telefonon, a 3. meg 1500 font lett volna fél évre) így maradt ez. Olyan fél10-10 körül felszedett. Anyukát még gyorsan megkérdeztem, kell e neki valami a központból mivel nagyon rosszul volt. :S Majd szerdán megy az eredményeiért és kiderül mi a baja. Szerinte valamit törökországban kepott el.
Szóval elmentünk a Basingstoke Collage of Technology-ba beiratkozni (újra főiskolás leszek :D ) Előszőr megkerestük a recepciót, onnan elküldtek minket a másik épületbe, mivel ott a nyelvi osztály. Ott is kerestünk egy nőt aki útba igazított minket. A nyelvi osztályon kitöltettek velünk egy tesztet, hogy melyik csoportba rakjanak be minket. Hát sajnos nekem is kellett teszteznem , mivel nincsen alapokú nyelvvizsgám így nem mehettem az FCE-s csoportba kellett a teszt. :S Hát a teszt kb félóra alatt meg volt, volt 100 kérdés azokra kellett beikszlelni, hogy a-b-c. Az első fele a Peléről szólt , a második pedig a levél volt. Hát hamar ki is javították ,aztán jött a nő kérdezgetett pár dolgot. Aztán kérdezett a Gabitól is. Szegény ő nem értette meg elsőre, én meg nem segíthettem neki. De aztán egész jól válazolt. :) Ezután jött az értékelés, hát itt jön a rossz rész. Hát ugye mivel nincsen nyelvvizsgám így nem mehetek az fce-re , a teszten meg még 2 pontot kellett volna elérnem, hogy abba a csoportba kerüljek. Hát bassz.. meg :@ Csak kicsit voltam ideges ám.
Így maradok az eggyel alatta lévő csoportba. Kedden és szerdán fogok járni 11.30tól 13.00ig. És a Gabi meg hétfőn és kedden fog járni, így keddenként együtt tudunk majd menni. Jah és jövőhéten kezdünk és 13 hét, utánna meg lehet vizsgát tenni. A beiratkozás is megtörtént, hát eléggé komolyan adták elő, csomó adat meg minden, aztán a végén mondta a nő hogy nézzünk a kamerába mivel csinál rólunk egy képet (biztos ha összetörünk valamit be tudjanak azonosítani :D hihihi) . Miután a sulit elintáztünk elmentünk a központba, előszőr is ebédeltünk aztán Primarkoztunk egyett. A Gabi csak egy harisnányt vett, én meg egy nagyon cuki :D tornacipőt és egy farmer nacit.

Ez lesz a sulis füzetem



Új cipőm



Ezután elmentünk az 1 fontos bolta, ott az eégszben csak az volt a jó, mikor álltunk a pénztárnál és az egyik ott dolgozó srác pakolta a Haribo gumicukrokat, én meg mondtam a Gabinak, hogy mennyire szeretem őket. Erre a srác nyújtotta felém a zacskó cukrot :D Biztos halotta, hogy a cukorról beszélünk.
Délután megint én mentem a suliba a kislányért. Miután visszajöttünk játszott egy kicsit az utcán a Dylannel. Aztán elmentünk a parkba. Ott már csatlakozott hozzán a Theo is. Kb 5 ig voltunk ott, mivel utánna mennünk kellett balett órára.

Chloe


Theo- Chloe- Dylan -



Napoztam


A balett óra szokás szerint unalmas volt, vagyis csak nekem. Miután visszaértünk a vacsit is én csináltam, mive az anyuka még mindig feküdt. Vacsi után meg a Chloe felment hozzá így végeztem mára.
1 Response
  1. renkovics Says:

    írni szerettem volna már vagy 4-5 kommentet is, írtam is, csak nem vettem észre hogy nem küldte el, mert kért ellenőrző kódot, amit eltakart a gugli hirdetés a lap alján...
    ha nem bánod akkor innentől kezdve viszont-olvaslak és amiről lemaradtam eddig azt bepótolom, szóval elkezdtem visszaolvasni, már nem tudom miket akartam hozzáfűzni a bejegyzésekhez, de az megmaradt hogy egy ötszázas és egy kétszázas van a pénzkupacban a britishmúzeumban
    és h tavaly voltam ott egy fél du-t, de egy hétig is eltudnék ott lenni, úgy hogy nem unatkozok
    és jó h ingyenes, bár össze"lopkodták" a műemlékeket mindenhonnan a világból, még jó h nemkérnek érte pénzt...
    az hogy nagybrittaniában nem divat villanytkapcsolni vezetés közben az engem is meglepett, mint a házijaimat mikor én meg felkapcsoltam :P pedig sokkal kivehetőbb lenne a visszapillantótükörből egy viharban a téged követő szürke autó kivilágívta mint anélkül :P
    nem könnyítik meg az ember dolgát
    ja és jók a cuccaid, örülök, h te is mindent így leírsz részletesen, és nem cska én vok ilyen maximalista a bejegyzésekkel szemben, mert majd milyne jólesz visszaolvasni öregkoromban, hihi
    meg komolyan jár a kislány trambulin-órára???
    na végre rájöttem akkor hogy 8 éves a kislány akire vigyázol
    különben nagyon aranyos
    ezena héten az én "háziasszonyom" is beteg volt, de már hnap megy dolgozni,a ztán megint bank holiday
    na énis beiratkoztam már a fősilra
    ez elég gebasz h 2 ponttal maradtál le
    de hát majd biztos sorsszerű találkozásod lesz a csoportodban :D
    jóleszaz
    énis akartam a poundlandben venni ilyen gumicsizmás füzetet, de inkább a színes a5ös mellett döntöttem
    mást asszem nem akartam egyelőre
    csak még uccsónak hogy jó az új cipőőőd


Megjegyzés küldése