twilight :D , suli :S

Vasárnap nem nagyon csináltam semmit, szokás szerint. Bementem a városba, körülnéztem de nem vettem semmit. Most éppen money saving van :D
Délután megnéztem a Twilight-ot angolul és megértettem a 90%át :D Aztán elkezdtem olvasni a könyvet is. Így eléggé későn kerültem ágyba. Most azon gondolkodok, hogy meg kellene venni a könyveket. A sima papír borításuak olyan 3-4 font (~900-1200 ft), de a kemény borításuak már 8-9 (2400-2700ft) és én azt szeretném , mivel az tartósabb szerintem. Jah és már csak 64 nap és a mozikban a New Moon . Ha minden igaz akkor irány a Londoni premier, jajj de jó is lesz.


Kedden 10re jött értem a Gabi mivel mentünk suliba :D Hát a suliról pár mondat. Hát jó hogy járok de csak annyira. Ma is voltam és már kérvéneztem a tanárnál , hogy pakoljanak át egy másik csoportba. Mivel ez nagyon sz@r lesz a későbbiekben. Miért is? Mivel 13an vagyunk a csoportban , és (most tényleg nem akarok nagyképű lenni) van aki kint van már 2-3-9 éve (!!!) és én jobban beszélem a nyelvet mint ők. Ők akarnak állampolgársági vizsgára menni, akinek még azt szótárból kell kinézni-e hogy hogy van az a mondat, hogy "mit csinálsz szabad idődben?mi a foglalkozásod? ...... Meg mikor kapunk 5-10 mondatot és keressük meg benne a 6 hibát kb 20 percig keresték, mikor tök alap dolgok voltak azok :S Szóval nagyon remélem át fognak rakni a másikba, mivel ha nem akkor a 12hét alatt be fogom fonni a hajam. A tanár azt mondta, beszélni fog a másikkal, de várni kell kb 2 hetet, hogy megnézze mennyit tudok. Hát akkor a köv 4 órán 120%ot fogok teljesíteni. Most is adott házit, hogy írjunk pár mondatos bemutatkozás, olyat amilyen a minta. De mondta, hogy lehet hosszabb is, már írtam is neki 2 A4es oldalt. Remélem tetszeni fog neki. szóval újjakat kereszbe :D
Jah tegnap megkaptam a Gabitól a múltkori Winchester képeket és a keddieket, szóval majd valamelyik este összehozok egy videót, remélhetőleg.
Hétvégén jön le a nagypapa, és majd vasárnap mennek valahová énekelni :D
2 Responses
  1. renkovics Says:

    uh hát én pont ilyentől paráztam, hogy ha elmegyek tesztetírni és elszarom akkor betesznek ilyen csoportba
    ez így nem vmi fejlesztő sőtinkább hátráltató
    szinte tanársegéd is lehetnél má'
    na drukkolok h összejöjjön az áthelyezés


  2. G. Says:

    hát én is nagyon remélem.
    a tanár ma kérdezte is h milyen lett a tesztem, mondom neki 2 ponton múlott a másik csoport, erre ahham... és miért nem lett jobb?
    válasz: mivel felidegeltek előtte elég rendesen , mivel nem mehettem alapból a másikcsoportba mivel nem volt nyelvvizsgám.
    erre : ahhamm... majd beszélek a másik tanárral.
    :@:@:@


Megjegyzés küldése