time table, rakott krumpli

Mint a legutóbb ígértem beszámolok a munka idő beosztásomról.
Heti 3szor (hétfőn, kedden és csütörtökön) 6.15kor kelek fel. Mivel az anyukát el kell vinnem a vasút állomásra. Ha a Chloe velünk jön akkor kb 7.10től 8.00ig tvzünk . Ha nem jön velünk az állomásra akkor 7.15kor felkeltem. 8kor felöltözik és még 15 perc tvzés. 8.15-20 körül elindulunk a suliba, ott miután kiraktam jövök vissza.

Hétfőn és csütörtökön reggel másfél óra alatt kitakarítom a lakást.
Hétfőn mivel nincsen délutáni programja, így 3.15kor felszedem az iskolában. Miután haza jöttünk általában tvzik. De ja kint vannak a barátai az utcán akkor velük játszik, és mikor velük játszik akkor nekem nem kell vele lennem . Csak ha pl a parkba akar menni, vagy messzebbre. Vagyis ha olyan helyre ahol utat kell kereszteznie.
5.15kor elindulunk az állomásra, mivel 35re beér az Anne vonatja. Innen haza megyünk, és otthon vagy a barátaival játszik vagy velem.
A többi napon is teljesen ugyan ez a menetrend. Csak néha előbb megyünk előbb jövünk mivel külön órája van, vagy hasonló.

Szóval így dolgozok napi nevetségesen keveset.

Ma délelőtt elkapott a főzési hajlam. Miután utána jártam hogy készül a rakott krumpli elmentem bevásároltam. Miután a Chloét haza hoztam nekiálltam főzni.
Miközben én főztem a Chloe arcot festett:


Szóval a krumpli paprikás rakott krumpli 3 (4) lépésben:

1. Főzd meg a hozzávalókat

//+1 (ez a kolbász tisztára olyan mint az ottthoni :D )

2. A megfőzött dolgokat felszeletelni és tűzálló edénybe rakni

3. 200 fokon kb 10-15 percig süsd


Meglepetésemre az anyukának nagyon ízlett, igaz a Chloe csak a tojásokat ette meg . Jah meg az Anne megköszönte hogy főztem. :)

Rájöttem mivel fogom tölteni a rengeteg időmet. Gondolkodtam hogy megtanulom a html + css minden csinyját bínját vagy nekiállok a photoshop-nak. Hát a html mellett döntöttem, mivel ahhoz legalább meg vannak az alapjaim. De majd ha azzal végzek, akkor jön a photoshop.

Következő bejegyzésem a "barátságról" fog szólni. Mit tennék másként, ha újra kezdeném a főiskolát.


u.u.i: új hátterem lett a közelgő new moon premier miatt :D

1 Response
  1. renkovics Says:

    fincsi magyar kaja.nyammmm
    jólisnézki
    ügyes vagy ;)
    én is tervezem már egy jóideje leírni h hogy is néz ki egy napom, de mindig vna más amiről beszámoljak, vagy ha nincs semmi, akkor lustulok :P
    de kb énse dolgozok többet mint te


Megjegyzés küldése